Hrvatska kozmetika na sajmovima u Španjolskoj i Francuskoj

1-Proizvodi_2

Tvrtka Kim natura d.o.o. iz Samobora na natječaju Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta za internacionalizaciju poslovanja malih i srednjih poduzeća osvojila je 835.000 kuna vrijednu potporu za projekt pod nazivom „Jačanje konkurentnosti proizvoda na inozemnim tržištima“.

Ukupna vrijednost projekta je 940.000,00 kuna. Tvrtka se bavi proizvodnjom prirodnih proizvoda čiji asortiman obuhvaća sapune, kreme za ruke, kreme za lice, mirisne soli, eterična ulja i ostale proizvode. Osnova proizvodnje su prirodni biljni sapuni koji su potpuno ekološki, ne sadrže kemijske dodatke, konzervanse, umjetne boje, sintetičke mirise niti sulfate.

„U dosadašnjem poslovanju bili smo orijentirani na domaće tržište, a ova bespovratna sredstva ćemo iskoristiti za sudjelovanje na inozemnim sajmovima BISOU u Nici i na sajmu INTERGIFT u Madridu kako bismo svoje proizvode što kvalitetnije prezentirali na poslovnim susretima. Sajam u Nici postoji od 1976. godine, a ove godine očekuju 250 izlagača iz cijelog svijeta, dok je međunarodni sajam darova u Madridu prošle godine okupio 1776 kompanija iz 31 zemalja, a posjetilo ga je gotovo 42.000 posjetitelja. Na sajmovima planiramo sklopiti pet novih ugovora s međunarodnim partnerima, educirati zaposlenike te tako povećati konkurentnost svojih proizvoda“, istaknula je Mia Korade, direktorica tvrtke. Dodaje kako je riječ o zanimljivim mediteranskim zemljama koje imaju brojne suvenirnice te stoga nude izuzetan potencijal zbog veličine tržišta, ali i zahtjevnih kupaca u pogledu kvalitete proizvoda.

Tvrtka je osnovana 2012. godine, a trenutno zapošljava 11 zaposlenika. Bespovratna sredstva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta doprinijet će rastu prihoda od prodaje za 949.778 kn odnosno za 75 posto te rastom izvoza od 1.184.087 kn.

Pročitajte još vijesti!

kras

Kraš i Agrokor demantiraju navode o pogodovanju dobavljačima

Iz Kraša i koncerna Agrokor u petak su demantirali navode o pogodovanju izvanredne uprave Agrokora pojedinim dobavljačima prilikom razvrstavanja

Read More...
coke-summership-logo

Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula program ljetne prakse Coke Summership

Coca Cola HBC Hrvatska, već dugi niz godina jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, pokreće program ljetne prakse koji

Read More...
pirovac

Otvorena Marina Pirovac s 200 vezova

Marina u Pirovcu s ukupno 215 vezova, u koju je uloženo više od 40 milijuna kuna i u kojoj

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake