Hrvatska postaje turistička gastro destinacija

In Iz zemlje
1-Split-B2B

Hrvatska je u začetku pozicioniranja kao gastro destinacija, rekao je u petak državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina na međunarodnoj konferenciji o turizmu posebnih interesa SPLITB2B.

Glavina smatra da Hrvatska ima veliki gastronomski potencijal te da mora razvijati vinske ceste, ceste sireva i maslinova ulja kao i gastronomska putovanja.

Izvijestio je da Ministarstvo turizma u tom smjeru provodi jako puno aktivnosti i sufinanciranja.
“Nastavit ćemo i dalje. Hrvatska je apsolutno gastronomska zvijezda”, poručio je Glavina.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić smatra kako Hrvatska u segmentu gastronomije ima itekako što ponuditi te da je to sjajan motiv dolaska i potencijal kojeg treba razvijati.

“Splitsko-dalmatinska županija, Split i otoci te zaleđe imaju što ponuditi turističkom tržištu. Ovaj kraj zaista ima potencijal imati turizam 365 dana u godini”, izjavio je Staničić.

Dodao je kako je proteklih dana razgovarao s ključnim ljudima najvećih avio-kompanija, koje, kako je rekao, u svojim planovima za 2018. godinu imaju povećanje broja putnika u Dubrovnik, Split, Zadar, Pulu i Rijeku.

Međunarodna konferencija i poslovne radionice turizma posebnih interesa SPLITB2B održava se od 18. do 21. listopada. Organizator skupa je Udruga destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD) čiji su članovi destinacijske menadžment kompanije s područja Splita i Dalmacije. Suorganizator je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.

Riječ je o jedinstvenoj poslovno-turističkoj burzi u Hrvatskoj na kojoj sudjeluje 56 poslovnih subjekata iz trinaest zemalja s tri kontinenta.

Tema ovogodišnjeg skupa jest Food & Wine turizam, a cilj uspostava poslovnih partnerstva koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći izvan glavne sezone. (H)

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.