Hrvatska postaje turistička gastro destinacija

1-Split-B2B

Hrvatska je u začetku pozicioniranja kao gastro destinacija, rekao je u petak državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina na međunarodnoj konferenciji o turizmu posebnih interesa SPLITB2B.

Glavina smatra da Hrvatska ima veliki gastronomski potencijal te da mora razvijati vinske ceste, ceste sireva i maslinova ulja kao i gastronomska putovanja.

Izvijestio je da Ministarstvo turizma u tom smjeru provodi jako puno aktivnosti i sufinanciranja.
“Nastavit ćemo i dalje. Hrvatska je apsolutno gastronomska zvijezda”, poručio je Glavina.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić smatra kako Hrvatska u segmentu gastronomije ima itekako što ponuditi te da je to sjajan motiv dolaska i potencijal kojeg treba razvijati.

“Splitsko-dalmatinska županija, Split i otoci te zaleđe imaju što ponuditi turističkom tržištu. Ovaj kraj zaista ima potencijal imati turizam 365 dana u godini”, izjavio je Staničić.

Dodao je kako je proteklih dana razgovarao s ključnim ljudima najvećih avio-kompanija, koje, kako je rekao, u svojim planovima za 2018. godinu imaju povećanje broja putnika u Dubrovnik, Split, Zadar, Pulu i Rijeku.

Međunarodna konferencija i poslovne radionice turizma posebnih interesa SPLITB2B održava se od 18. do 21. listopada. Organizator skupa je Udruga destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD) čiji su članovi destinacijske menadžment kompanije s područja Splita i Dalmacije. Suorganizator je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.

Riječ je o jedinstvenoj poslovno-turističkoj burzi u Hrvatskoj na kojoj sudjeluje 56 poslovnih subjekata iz trinaest zemalja s tri kontinenta.

Tema ovogodišnjeg skupa jest Food & Wine turizam, a cilj uspostava poslovnih partnerstva koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći izvan glavne sezone. (H)

Pročitajte još vijesti!

SUDIONICI HRUSKO FORUM

5. HrUSKo Forum okupio korisnike SAP-a u Hrvatskoj

Nedavno je u hotelu Antunović održan peti po redu HrUSKo Forum okupivši više od 160 korisnika i partnera SAP-a

Read More...
1-Premium trajne salam

Premium trajne salame Croatica ujedinjuju najbolje okuse Hrvatske

Sve miriše na blagdane, obiteljska druženja i tradicionalne specijalitete. Blagdanska trpeza već dobiva svoje obrise i samo se čeka

Read More...
naff

Predstavljen brand kućanskih uređaja Neff

Gdje su nestala vrata? U showroom-u BSH kućanski uređaji d.o.o., predstavljen je nedavno brand kućanskih uređaja Neff pod spretnom

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!