Hrvatska postaje turistička gastro destinacija

1-Split-B2B

Hrvatska je u začetku pozicioniranja kao gastro destinacija, rekao je u petak državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina na međunarodnoj konferenciji o turizmu posebnih interesa SPLITB2B.

Glavina smatra da Hrvatska ima veliki gastronomski potencijal te da mora razvijati vinske ceste, ceste sireva i maslinova ulja kao i gastronomska putovanja.

Izvijestio je da Ministarstvo turizma u tom smjeru provodi jako puno aktivnosti i sufinanciranja.
“Nastavit ćemo i dalje. Hrvatska je apsolutno gastronomska zvijezda”, poručio je Glavina.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić smatra kako Hrvatska u segmentu gastronomije ima itekako što ponuditi te da je to sjajan motiv dolaska i potencijal kojeg treba razvijati.

“Splitsko-dalmatinska županija, Split i otoci te zaleđe imaju što ponuditi turističkom tržištu. Ovaj kraj zaista ima potencijal imati turizam 365 dana u godini”, izjavio je Staničić.

Dodao je kako je proteklih dana razgovarao s ključnim ljudima najvećih avio-kompanija, koje, kako je rekao, u svojim planovima za 2018. godinu imaju povećanje broja putnika u Dubrovnik, Split, Zadar, Pulu i Rijeku.

Međunarodna konferencija i poslovne radionice turizma posebnih interesa SPLITB2B održava se od 18. do 21. listopada. Organizator skupa je Udruga destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD) čiji su članovi destinacijske menadžment kompanije s područja Splita i Dalmacije. Suorganizator je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.

Riječ je o jedinstvenoj poslovno-turističkoj burzi u Hrvatskoj na kojoj sudjeluje 56 poslovnih subjekata iz trinaest zemalja s tri kontinenta.

Tema ovogodišnjeg skupa jest Food & Wine turizam, a cilj uspostava poslovnih partnerstva koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći izvan glavne sezone. (H)

Pročitajte još vijesti!

posao

Eurostat: Rast stope slobodnih radnih mjesta u prvom kvartalu u EU i Hrvatskoj

Stopa slobodnih radnih mjesta u prvom je ovogodišnjem kvartalu u Europskoj uniji i eurozoni uvećana prema tromjesečju ranije i

Read More...
Čedomir Momčilović, Udruga trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, Velpro

Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus

Suradnja između najveće hrvatske veleprodajne mreže i udruge malih trgovaca donosi obostrane pogodnosti i predstavlja korak dalje u nastavku

Read More...
JDcom

Google investira 550 milijuna dolara u kineskog diva e-trgovine JD.com

Google će investirati više od pola milijarde dolara u kinesku tvrtku za e-trgovinu JD.com u sklopu nastojanja širenja maloprodajnih

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake