Hrvatska turistička franšiza osvaja nova tržišta

In Franšize
fransiza

Kako se bliži 3. Međunarodni sajam franšiza FEC u Opatiji od 7-8. Lipnja 2017 tako raste interes za ovu temu kao i za hrvatske franšize koje iako vrlo sramežljive ipak rade veliki posao i zapošljavaju veliki broj ljudi.

Jedna od velikih naših nada je i „direct booker“ franšiza iz Dubrovnika koja posluje u sektoru realne i virtualne turističke agencije, specijalizirani za privatni smještaj i prodaju izleta.

Poduzeće je osnovano 2013 i steklo je zavidno iskustvo u toj poslovnoj niši. Posao su pokrenuli dvojica partnera Nikola Grubelić i Nino Dubretić iz Dubrovnika . krenuli su sami prije 3 godine i sada imaju preko 70 zaposlenika te ovog časa upravljaju sa više od 3000 privatnih smještajnih jedinica, a taj broj svakodnevno raste.

Za sada imaju poslovice za Splitsku regiju, Crnu goru, Sloveniju i Zagreb, a rastući interes za njihovu franšizu pokazali su i drugi gradovi i zemlje regije.

fecNačin na koji posluju je sklapanje ugovora sa vlasnicima apartmana i soba u privatnom smještaju i onda oglašavanje i prodaja tog smještaja na više od dvadeset internetskih stranica od kojih i one najpoznatije: Airbnb, HomeAwaya, Booking.com i dr. Razvili su vlastitu web platformu za poslovanje preko koje se vrše sve rezervacije.

Vlasnici smještajnih jedinica sretni su s suradnjom s „diret booker-om“ s obzirom na to da se oni mogu oglašavati na par stranica, ali nikako na toliko koliko mogu u suradnji s njima. Važno je napomenuti i da direct booker prodaje taj smještajni kapacitet cijelu godinu a tim njihovih zaposlenika odgovaraju na upite gostiju kroz cijeli dan, cijele godine. Za svoju uslugu vlasnicima objekata naplaćuju pet posto od cijene smještaja, plus jedan euro po rezerviranom danu, što se ulaže u daljnji razvoj poslovanja.

Više informacija o ovoj perspektivnoj mikro-franšizi s malim početnim ulaganjem moći će se dobiti na konferencijskom djelu 3. međunarodnog sajma franšiza FEC u Opatiji od 7-8.6., a pri tome i upoznati aktere ove uspješne franšize.

Mr.sc. Ljiljana Kukec
Hrvatska udruga za franšizno poslovanje

You may also read!

jabuke

Ovogodišnji urod jabuka 12 posto manji nego lani

Ovogodišnji domaći urod jabuka procjenjuje na oko 57 tisuća tona, što je 12 posto manje u odnosu na prošlu

Read More...
izvoz

Izvoz u prvom polugodištu porastao 35,6 posto, a uvoz za 51,8 posto

Vrijednost hrvatskog robnog izvoza u prvih šest mjeseci ove godine iznosila je nešto više od 90 milijarde kuna, što

Read More...
maslinovo

Cijene maslinovog ulja mogle bi zbog toplinskog vala rasti do 25 posto

Cijene maslinovog ulja mogle bi zbog toplinskog vala koji utječe na proizvodnju u Španjolskoj, porasti za 25 posto u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design