Hrvatska turistička industrija protiv podizanja boravišne pristojbe

In Iz zemlje
Rovinj

Hrvatska turistička industrija protiv podizanja boravišne pristojbe prije restrukturiranja sustava turističkih zajednica:

Uvode se novi nameti u turizmu, a nije jasno za što će biti utrošena prikupljena sredstva

hutPredstavnici hrvatske turističke industrije okupljeni u Hrvatskoj udruzi turizma, Udruzi poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, Udruženju hotelijera pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Kamping udruženju Hrvatske i Hrvatskoj udruzi poslodavaca ne podržavaju novi prijedlog Uredbe o visini boravišne pristojbe za 2019.

„Načelno se ne protivimo eventualnom podizanju iznosa boravnišne pristojbe, ali smatramo da povećanje nije prihvatljivo bez temeljite analize cijelog sustava turističkih zajednica. Samo povećanje prihoda bez redefiniranja uloge i zadaća pojedinih razina turističkih zajednica i bez procjene realnih financijskih potreba novi je neargumentirani namet na turizam“, kazao je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma.

Turističke udruge naglašavaju da prihodi sustava turističkih zajednica od boravišne pristojbe svake godine ionako značajno rastu zbog rasta broja noćenja pa je tako porast prihoda u 2017. iznosio 11%, odnosno 47 milijuna kuna.

Svako novo opterećenje, prema mišljenju sektora, smanjuje i ovako relativno nisku konkurentnost hrvatskog turizma u usporedbi s državama u okruženju i nije u skladu s preporukama EU o smanjenju fiskalnih i parafiskalnih opterećenja gospodarstva.

Jedinstveni stav turističkog sektora je da Ministarstvo turizma treba donijeti novi Zakon o turističkim zajednicama i Zakon o boravišnoj pristojbi. U tim zakonima treba se detaljno precizirati aktivnosti koje provodi svaka pojedina razina turističkih zajednica, kao i precizna i transparentna namjena sredstava prikupljenih od boravišne pristojbe.

O svojim stavovima i prijedlozima turistička industrija upoznala je nadležno ministarstvo vjerujući da će se, nakon prošlogodišnjeg povećanja, ipak uvažiti mišljenje turističkog gospodarstva.

You may also read!

Fitch-Ratings

REJTING Fitch zadržao hrvatski kreditni rejting na BB+ i pozitivne izglede

Agencija Fitch u petak je zadržala hrvatski kreditni rejting na 'BB+', a izglede pozitivnima, istaknuvši da to odražava ravnotežu

Read More...
kupac

50 mjeseci kontinuiranoga rasta maloprodajnoga prometa

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo u listopadu ove godine bio, prema

Read More...
turisti

U listopadu u Hrvatskoj 12,4 posto više noćenja turista

U listopadu je u hrvatske komercijalne smještajne objekte došlo 963 tisuće turista, što je 13,3 posto više nego godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.