Hrvatska zemlja kavopija: Volimo je iz navike, ali i zbog druženja

In HoReCa
Franck kava

Hrvatska je zemlja kavopija: gotovo 85 posto građana pije kavu barem jednom dnevno, a preko 60 posto i više puta dnevno. „Idemo na kavu“ i dalje je daleko najčešći (87,5%) poziv na druženje, a za polovicu građana razgovor nije potpun bez kave, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Hendal i Francka provedeno tijekom rujna ove godine.

Kada bismo mogli pozvati na kavu osobu iz javnog života Hrvatske, bio bi to netko od glazbenika (23%), znanstvenik (16%) ili sportaš (16%). Najpopularniji izbor za druženje uz kavu među znanstvenicima je Ivan Đikić, među glazbenicima Maja Šuput, a među sportašima Luka Modrić.

Gotovo 90 posto konzumenata, kavu najčešće pije ujutro, dok blizu 70 posto kavu pije i poslijepodne. Kava se jednako pije u društvu uz razgovor (29%) kao i u samoći, dok se prati vijesti ili društvene mreže (29%), sprema za posao, školu ili fakultet (18,7%). Najpopularnije vrste kave su mljevena (turska) kava i espresso u kafiću koje pije gotovo 70% ispitanih građana. Od ostalih vrsta izdvajaju se instant kava (42%), gotovi cappuccino (39%) i kava za van iz aparata (35%).

Kavoljupci i dalje najviše vole svoj omiljeni napitak iz džezve (69%), ali svaki drugi voli instant kavu prelivenu vrućom vodom, a svaki treći bira kavu iz automata. Najčešće se u kavu dodaju šećer i mlijeko, dok gotovo 20 posto ispitanika uživa u čistoj kavi, bez ikakvih dodataka.

Kava je dio svakodnevnog života pa se najviše pije iz navike (41%), zbog druženja (36%) i razbuđivanja (37%), a okus kave primarni je razlog konzumacije za 29% kavopija. Uz kavu se najčešće gricka keks (40%), pekarski proizvodi i kolači, a 15 posto kavopija voli svoj omiljeni napitak kombinirati s čokoladom.

Kada se spomene kava 28% građana kao prvu asocijaciju navodi jutro, 16% buđenje, 15% miris, a 13,5% spominje Franck.

Franck_infografika

You may also read!

Digitalna transformacija HGK mora biti primjer drugim institucijama

Digitalna transformacija HGK mora biti primjer drugim institucijama

„Ako je itko prije ove krize bio skeptičan o tome koliko je važna digitalizacija, ovi posljednji mjeseci sigurno su

Read More...
shop

U travnju veliki pad maloprodajnoga prometa EU27

Prema podacima statističkog ureda Eurostat, u travnju 2020. godine maloprodajni je promet EU27 (obuhvaća poduzetnike kojima je pretežita djelatnost

Read More...
podravka

Podravki čak 14 odličja Superior Taste Award

Zvijezde među nagrađenima su Lino Lada Gold i Žito heljdin kruh s orasima s 3 STA zvjezdice i kristalnom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.