Hrvatske mame odabrale 17 najboljih na hrvatskom tržištu

In Istraživanja
1-Dobitnici nagrade Odabrale mame

U provedenom istraživanju više od 9.000 hrvatskih majki ocjenjivalo je zadovoljstvo proizvodima i uslugama na domaćem tržištu.

Zahvaljujući projektu ‘Odabrale mame’ koji se ove godine održao po drugi put, ponovno su odabrani i nagrađeni najbolji proizvodi i pružatelji usluga prema ocjenama hrvatskih majki. Novo istraživanje zadovoljstva majki provedeno je on-line putem, a realizirana su četiri odvojena on-line istraživanja u kojima je sudjelovalo više od 9.000 majki svih dobnih skupina od kojih su najzastupljenija dobna skupina majke od 25 do 34 godine starosti. Tim povodom upriličena je dodjela nagrada tvrtkama čiji su proizvodi i usluge ocjenjeni najboljima unutar nekoliko različitih kategorija što je ujedno preporuka za kupnju svim potrošačima.

Današnji potrošači su sve različitiji i individualniji, žele puno više od samog proizvoda ili usluge, a hrvatskim potrošačima preporuka je, odmah iza cijene, drugi razlog za kupnju nekog proizvoda ili korištenje neke usluge. Glavni cilj koncepta ‘Odabrale mame’ je istaknuti najbolje proizvode prema ocjenama hrvatskih majki, a oznaka ‘Odabrale mame’ potvrđuje kako je sigurno jedan od najkvalitetnijih na tržištu u svojoj kategoriji. Jer mame znaju što je najbolje za njihovu djecu i obitelji.

‘Tu su ponajviše kategorije koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu kao i usluge koje povremeno ili stalno koristimo: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu i čišćenje domaćinstva, trgovine itd. Zanimljivo je naglasiti i podatak kako je u provedenom istraživanju čak 95% mama on-line anketu ispunilo putem smartphone uređaja. Projekt ‘Odabrale mame’ nastavlja istom dinamikom provoditi istraživanja kategorija roba i usluga na mjesečnoj bazi unutar desetak kategorija, a novitet je da ćemo u bliskoj budućnosti otvoriti i mogućnost testiranja i degustacija proizvoda na velikom panelu’, izjavio je direktor projekta Tihomir Kovač.

Nagradu i oznaku ‘Odabrale mame’ za kupnju najboljeg proizvoda ili korištenje najbolje usluge dobili su sljedeći brendovi: Kaufland je ocijenjen najboljim nacionalnim trgovačkim lancem robe široke potrošnje dok je za najbolju trgovinu tekstilom i kućnim potrepštinama proglašen Pepco, mame su Signal odabrale za najbolju pastu za zube, Dove DEO je najbolji dezodorans, a u kategoriji ženskih najlonki nagradu je dobio brend Jadran. Najbolje slane grickalice su Saltas, proizvođača Koestlin, dok je u kategoriji tirolskih salama najboljom proglašena tirolska kobasica Gavrilović. U kategoriji baby vlažne maramice nagradu je dobio Water Wipes, dok je najbolji proizvod za jačanje imuniteta na bazi pčelinjih proizvoda Medo-flor/Apimix. U kategoriji čvaraka, najboljima su ocijenjeni domaći čvarci Ravlić. U kategoriji kuhinjskih robota nagradu su osvojili kuhinjski roboti Bosch , Bosch štapni mikser proglašen je najboljim u svojoj kategoriji kao i blenderi Bosch u kategoriji blendera. Delicia keksi bez šećera dobili su nagradu za najbolje kekse bez šećera, a PUR balsam najbolje je sredstvo za ručno pranje posuđa. Mame su za najbolji news & lifestyle portal odabrale 24sata dok je za najbolju dječju igraonicu i rođendaonicu na području grada Zagreba odabrana Čarobna Šuma.

Istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama ‘Odabrale mame’ u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame pokrenuto je u Hrvatskoj prvi puta prošle godine, a oznaka ‘Odabrale mame’ pokazale se kao izvrstan kompas jer olakšava kupnju i štedi vrijeme, a ujedno je oznaka izvrsnosti i potvrda kvalitete proizvoda i usluga na domaćem tržištu.

You may also read!

wallstreet

Koronavirus i neizvjesnost u vezi poticaja pritisnuli svjetske burze

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna pale zbog neizvjesnosti u vezi novih poticajnih mjera u američkom gospodarstvu

Read More...
Znjan

Akcija čišćenja na Žnjanu prva je u nizu u novom projektu Studenca „Korak bliže prirodi“

U akciji čišćenja podmorja kod splitske plaže Žnjan domaći ronioci iz Udruge podvodnih aktivnosti Rostrum i najuži tim tvrtke

Read More...
cola

Koronamjere pogodile prihode Coca-Cole u trećem tromjesečju

Američki prehrambeni div Coca-Cola izvijestio je da su mu prihodi i dobit pali u trećem tromjesečju budući da su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.