Hrvatske tvrtke predstavile proizvode na Vitafoods Europe

In Sajmovi i izložbe
Vitafoods

Interes za dodatke prehrani i funkcionalne prehrambene proizvode pokazuje kontinuiranu tendenciju rasta, najviše zahvaljujući napretku znanstvenih istraživanja kojima je cilj identifikacija svojstava i potencijalnih dobrobiti hrane. No, industrija dodataka prehrani posljedično napreduje i uz povećanu svijest potrošača o važnosti zdravlja.

„Rast tržišta funkcionalnih proizvoda može se pripisati trenutačnim populacijskim trendovima te interesu javnosti i zahtjevima potrošača, ali i važnosti pravilne prehrane u prevenciji pojave bolesti. Tražeći mjesto na svjetskom tržištu, proizvođači hrane prilagođavaju se zahtjevima potrošača koji danas želi biti zdraviji, živjeti dulje i jesti nutritivno vrijednu hranu“, rekao je potpredsjednik za poljoprivredu i turizam HGK Dragan Kovačević.

Prema američkoj agenciji za istraživanje Grand View Research tržište funkcionalne hrane iznosilo je 161,49 mlrd. dolara u 2018. te se očekuje da će do 2025. to tržište biti vrijedno 275,77 mlrd. dolara. „Trendovi rasta svjetskog i europskog tržišta funkcionalne hrane prisutni su i na hrvatskom tržištu. Tržišna vrijednost u Hrvatskoj u 2015. godini iznosila je 11,3 milijuna eura, no do 2020. projekcije upućuju na povećanje od 3,3%, na 11,7 milijuna eura“, dodao je Kovačević.

Ovaj je zajednički nastup na vodećem europskom sajmu dodataka prehrani, nutraceutike i prirodne kozmetike Vitafoods Europe Hrvatska gospodarska komora organizirala za tvrtke AdriaLab, Apipharma, Apimel, PharmaS i Yasenka , i to već petu godinu zaredom. Sajam se održava u Ženevi od 7. do 9. svibnja, a okuplja više od 1.200 izlagača, među kojima je i pet hrvatskih tvrtki te će ga posjetiti 22 tisuće ljudi. Uz promidžbu zdravog života, idealna je prilika i za informiranje o tržišnim inovacijama u farmaciji i industriji dodataka prehrani.

AdriaLab, inače dio Jadran-Galenski grupe, prvi je put na sajmu. Dosad su bili usredotočeni na matično tržište i tržište regije, stoga upravo na ovom događanju vide priliku da svoj potencijal predstave partnerima izvan Hrvatske. To mogu, kažu, jer posjeduju sve potrebno znanje i resurse.

„Osobit naglasak stavljamo na proizvode iz linije dodataka prehrani koji su produkt vlastitog razvoja te čiju su kvalitetu i djelotvornost već prepoznali hrvatski potrošači i zdravstvena struka. Vitafoods vidimo kao izvrsnu mogućnost za ostvarenje novih poslovnih prilika u segmentu farmaceutike i kozmetike izvan granica Lijepe Naše. Namjera nam je slijediti uspješan primjer matičnog društva Jadran-Galenski laboratorij d.d. koji danas aktivno posluje na 55 stranih tržišta i čini više od 70% ukupnih prihoda društva“, rekla je Vanja Tadić iz Adria Laba.

PharmaSu je ovo četvrto izlaganje na sajmu. Uz prisutnost na tržištima regije Adria, većinu proizvoda izvozi u Albaniju, Gruziju, Rusiju, Bugarsku, Poljsku, Švicarsku, Mađarsku i Španjolsku. „Želimo širem krugu partnera predstaviti svoje nove proizvode. Vitafoods je pravo mjesto za takve susrete“, kaže Vilma Nikšić iz PharmaS-a koji na Vitafoodsu izlažu dodatke prehrani, hranu za posebne medicinske potrebe, proizvode za gastro zdravlje, žensko zdravlje, dječje proizvode i dr.

You may also read!

kaufland

Kaufland svečano otvorio prvi Solar Carport – nadstrešnice za automobile s ugrađenim solarnim panelima

Kaufland je na lokaciji svoje poslovnice Blato u Zagrebu službeno obilježio puštanje solarnih panela u pogon. Ovaj projekt pametnih

Read More...
nekretnine

Zagreb privlači pažnju svih sudionika na tržištu nekretnina

Cushman & Wakefield, vodeća svjetska tvrtka za pružanje usluga na tržištu nekretnina koja je prošli tjedan priopćila da je

Read More...
jagode

Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama

Na zagrebačkom Cvjetnom trgu protekle je subote mirisalo po jagodama, pršutu i vinu, prepoznatljivim aromama i mirisima vrgorskog kraja

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.