Hrvatski turizam predstavlja se na poslovnom turističkom sajmu u Riminiju

In Iz svijeta
turizam

Na tržištu Italije posezonska turistička promocija Hrvatske usmjerena je na turističke proizvode vezane za nautiku, kulturu, zdravlje i wellness, za što se, kao i ukupnu ponudu, dosta zanimaju talijanski partneri i na najvećem poslovnom turističkom sajmu u toj zemlji TTG Travel Experiences otvorenom u srijedu u Riminiju, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a.

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Milanu organiziralo je nastup Hrvatske, a uz HTZ na sajmu svoju ponudu predstavlja i osam suizlagača – turističke zajednice Zagreba i Kvarnera, tvrtke Jadrolinija i Croatia Airlines te nekoliko agencija i hotelijera.

Sajam TTG Travel Experience u Riminiju održava se od 10. do 12. listopada, prvenstveno je namijenjen profesionalcima iz turističke industrije i donosi aktualne trendove, a na njemu se predstavlja 2.100 izlagača iz 150 destinacija svijeta.

Na sajmu se, osim opće ponude, predstavljaju se i posebni programi za nadolazeću turističku godinu.

“Tržište Italije tradicionalno se nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet. To potvrđuju i rezultati za prvih devet mjeseci ove godine tijekom kojih nam je iz te zemlje došlo 1,1 milijun turista, koji su ostvarili više od 5 milijuna noćenja. To su porasti od 3 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje”, ističe u priopćenju direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Posebice izdvaja dobre rezultate u rujnu tijekom kojega je u Hrvatsku došlo 90 tisuća talijanskih turista, što je čak 25 posto više nego u lanjskom rujnu, a s 370 tisuća noćenja bilježe porast za 15 posto.

Direktorica Predstavništva HTZ-a u Milanu Viviana Vukelić ističe da talijansko tržište tradicionalno pokazuje dobro zanimanje za odmorima i putovanjima u hrvatska odredišta, koja se, osim na sajmu u Riminiju, predstavljaju tijekom ove jeseni i na sajmu nautike u Genovi te na sajmu kulture u Sieni.

Zanimanje talijanskih turista za Hrvatskom i njihov utjecaj na hrvatski turizam potvrđuje i podatkom iz istraživanja TOMAS ljeto 2017. po kojem su Talijani jedni od vjernijih gostiju koji su Hrvatsku u prosjeku posjetili šest puta, u hrvatskim destinacijama prosječno borave osam dana, uz prosječnu dnevnu potrošnju od 76 eura, što je malo više od ukupnog prosjeka. (H)

You may also read!

izvoz

Fondove Europske unije usmjeriti u projekte za brži rast

Ministar financija Zdravko Marić izjavio je u utorak da je jedan od ključnih izazova u budućnosti povećanje stopa rasta

Read More...
Podravka

Rast prometa, u fokusu Valamar i Podravka

Dionički indeksi Zagrebačke burze (ZSE) u utorak su pali, a promet je povećan pri čemu se najviše trgovalo dionicama

Read More...
dop

Dodijeljene nagrade Indeks DOP-a

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj održana je jedanaesta dodjela nagrade Indeks DOP-a

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.