Hrvatski vinari u Parizu

In Sajmovi i izložbe
Pariz

Na međunarodnom sajmu vina Wine Paris, koji se održava od 10. do 12. veljače u izložbenom prostoru Porte de Versailles u Parizu, u organizaciji HGK pod brendom Vina Croatia – vina mosaica predstavlja se i šest domaćih vinarija – Krautheker, Osilovac, Jako vino, Bolfan vinski vrh, Dingač – Skaramuča i Buzdovan.

Budući da sajam okuplja stručne posjetitelje iz više od 100 zemalja svijeta, vinari imaju idealnu priliku za promociju i pronalazak puta do vanjskog tržišta. Vinariji Bolfan vinski vrh, koja je izložila svoja ekovina, ovo je prva godina sudjelovanja u Parizu. „Dosadašnji su se kontakti s vinskim trgovcima događali uglavnom izravno, posjetom vinariji u Hrvatskom zagorju, u Hraščni. Nakon kušanja kupci uglavnom naruče prve količine, a onda dolazi do eventualnog porasta broja narudžbi“, rekao je Tomislav Bolfan, koji je u posljednje vrijeme sve više orijentiran prema izvozu te je njegovo vino dospjelo i na kinesko tržište. „Od sudjelovanja na sajmu očekujemo barem jednog novog partnera“, rekao je Bolfan.

Feravino je prošle godine prvi put predstavilo svoja vina u Parizu. „Zadovoljni smo postignutim rezultatima na ovom sajmu te kontaktima koje smo ostvarili. Hrvatska su vina sve traženija na svjetskoj vinskoj sceni, ali potrebna su dodatna ulaganja države u brendiranje te gospodarske grane“, rekao je Josip Pavić iz Feravina, koje izvozi oko 20 posto sveukupne proizvodnje u 20-ak zemalja svijeta.

„U 2019. godini najuspješnija su nam tržišta bila Belgija, Švicarska i Finska, a od egzotičnih tržišta naveo bih Japan, Australiju i Meksiko, gdje uspješno poslujemo već nekoliko godina s uzastopnim rastom prodaje“, rekao je Pavić.

Međunarodni je sajam vina nastao spajanjem dugogodišnjeg mediteranskog sajma Vinisud i međunarodnog sajma Vinovision Paris. Okuplja više od 2000 proizvođača i trgovaca vinom iz Francuske i inozemstva, a očekuje se oko 30.000 posjetitelja (oko 35 posto iz inozemstva).

You may also read!

PepsiCo kupuje kineski brend grickalica Be & Cheery

PepsiCo kupuje kineski brend grickalica Be & Cheery

Američki prehrambeni div PepsiCo kupit će kineski brend grickalica Be & Cheery od lokalnog proizvođača žižule (jujube) Haoxiangni Health

Read More...
SPAR

Velika nagradna igra povodom 15 godina SPAR-a u Hrvatskoj

SPAR Hrvatska, treći najveći trgovački lanac u Hrvatskoj, obilježava jubilarnu 15. godišnjicu od dolaska na hrvatsko tržište. Danas ima

Read More...
drvo

Održana 10. Međunarodna energetska konferencija o biomasi i OIE

U hotelu Westin održana je jubilarna 10. Međunarodna energetska konferencija o biomasi i OIE. U organizaciji Hrvatskog drvnog klastera

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.