Hrvatskim vinima u Srbiji raste ugled

In Sajmovi i izložbe
Novosadski salon vina

Nakon nastupa na Beowineu i Wine Styleu u Beogradu, 13 hrvatskih vinarija Medea, Kutjevo, Vinoplod – vinarija Šibenik, Zigante, PZ Vrbnik, Iločki podrumi, Stina vino, Degrassi, Dingač Skaramuča, Plavac Mali DNZ, Feravino te Pjenušci Peršurić, u organizaciji HGK, prezentirali su svoje etikete i na drugom Novosadskom salonu vina koji se održao 12. i 13. travnja.

”Nastavak je ovo naših nastojanja da pozicioniramo Hrvatsku na vinskoj karti svijeta, što vinarima u konačnici daje jak vjetar u leđa. Aktivnosti su ove godine pojačano usmjerene prema tržištu Srbije jer smo iskoristili dva faktora, prvi da su naša vina izuzetno cijenjena u Srbiji i drugi da Srbija nije u EU, što nam je omogućilo korištenje sredstva iz EU fonda namijenjenih promociji na tržištima trećih zemalja” rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Naime, nastup je vinarima HGK sufinancirala novcem iz Vinske omotnice. Riječ je o nastavku projekta Promocija hrvatskih vina na tržištu Srbije u 2019. u vrijednosti od milijun kuna, a 80 posto se financira novcem iz EU fonda.

Da je Srbija plodno tržište za vinsku branšu pokazuje i rast izvoza. U 2018. smo izvezli vina u vrijednosti 16 milijuna eura, od čega u Srbiju 938 tisuća 799 eura, što je u usporedbi s 2017. povećanje za 35 posto.

Vina vinarije Vinoplod Šibenik samo su jedan od primjera koja, zahvaljujući projektu, polako stječu respektabilan ugled na tržištu Srbije. ”Prije nismo bili fokusirani na ovo tržište, no zahvaljujući aktivnostima u sklopu projekta, ovih dana smo u pregovorima s nekoliko potencijalnih distributerima oko eventualnog izvoza” potvrdio je komercijalni direktor Vinoploda Šibenika Ivica Piližota.

U sklopu boravka u Novom Sadu, vinarije su se predstavile i na promotivnoj vinskoj večeri. Prezentacija se održala u petak, u restoranu Zak, pod vodstvom vinskog stručnjaka Igora Lukovića.

Inače, ovo je treći nastup na tržištu Srbije u sklopu ovog projekta, a planira se još i stručno-medijsko putovanje Dalmaciju, kako bi se mediji, vinski stručnjaci te distributeri ove zemlje bolje upoznali s vinarijama, vinima i mjestom s kojeg vino dolazi.

Podsjetimo, Hrvatska gospodarska komora okupila je sve proizvođače vina pod krovni brend „Vina Croatia – Vina Mosaica“ upravo s ciljem povećanja prepoznatljivost i pozicioniranja Hrvatske na vinsku kartu svijeta, kao zemlje koja pruža raznolika i visoko kvalitetna vina.

You may also read!

Burilović

Burilović: Nedostatak radne snage je pitanje svih pitanja

Održana 2. sjednica Skupštine HGK „Gospodarski rast od gotovo 4 posto se konačno bliži stopama koje smo priželjkivali i očekivali,

Read More...
Gen-D launch

Gen-D – Platforma koja će ubrzati reforme digitalnog obrazovanja diljem regije

Program „Gen-D – Nurturing a Digital Future“ pokrenut je s ciljem doprinosa digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i

Read More...
Doritos

DORITOS – vodeće svjetske kukuruzne tortilje u Konzumu

Na nezaboravnom večernjem događanju održanom na Europskom trgu brojni su uzvanici i posjetitelji uživali u uzbudljivom programu kojim su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.