HTZ za iduću godinu planira 12 posto više prihode

In Iz zemlje
capelli

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) za iduću godinu planira prihode od gotovo 290 milijuna kuna, što je 12 posto više u odnosu na plan za ovu godinu, i to zbog očekivanja rasta fizičkog turističkog prometa od 3 do 5 posto, predviđa prijedlog program rada i financijski plan HTZ-a za 2018. koje je u utorak prihvatilo Turističko vijeće HTZ-a.

“S obzirom na povećani turistički promet ove godine i više prihode od boravišne pristojbe prihvatili smo rebalans programa i financijskog plana za ovu godinu koji je iznosio 260 milijuna kuna, a u konačnici bi trebao iznositi 275 milijuna kuna. Za iduću godinu planiramo povećanje prihoda od 12 posto što ćemo usmjeriti u nekoliko vrsta aktivnosti”, izjavio je novinarima direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić nakon sjednice Turističkog vijeća.

Vijeće je, naime, usvojilo prijedlog godišnjeg program rada i financijski plan HTZ-a za 2018. godinu, kao i rebalans ovogodišnjeg programa rada i financijskog plana, a o prihvaćanju tih dokumenta će početkom prosinca odlučivati Sabor HTZ-a.

Staničić je među glavnim aktivnostima za iduću godinu izdvojio one kojima će se ‘produbljivati’ pred i posezona te promovirati posebne oblike turističke ponude i kontinentalni dio zemlje, zatim avio promet za što je, prema dosadašnjima kandidaturama partnera za iduću godinu, planirano oko 30 milijuna kuna, a do kraja godine će objaviti s kojim partnerima će udruženo raditi na promoviranju Hrvatske kako avio destinacije.

Kroz marketinške aktivnosti na 13 tržišta radit će i na dodatnom brendiranju Hrvatske za što se trenutno natječajem traže međunarodne PR i marketinške agencije.

Označujući iduću godinu sportskom, s obzirom na nekoliko velikih svjetskih i europskih prvenstava uključujući i Europsko prvenstvo u rukometu u Hrvatskoj, Staničić je istaknuo kako će se stoga dosta aktivnosti vezati uz sport pa je tako Vijeće odlučilo i da se 500 tisuća kuna (bez PDV-a) usmjeri u tzv. sponzorski paket za Europsko rukometno prvenstvo.

Staničić je izvijestio i da je novi promotivni spot HTZ-a na društvenim mrežema dosegnu više od 6 milijuna pregleda, a planiraju se raditi i manji isječci iz toga i drugi manji spotovi kojima će biti obuhvaćeni i drugi dijelovi Hrvatske koji nisu sada u novom spotu.

Ministar turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli istaknuo je kako su se na Turističkom vijeću svi složili da je program za iduću godinu kvalitetan i da se njime mogu postići dodatni iskoraci.

“S obzirom na investicije najavljene za iduću godinu, koje će biti veće nego ove, kao nadamo se i turistički promet, proračun HTZ-a za iduću godinu je 12 posto veći nego ove godine pri čemu očekujemo oko 26 posto više prihode od boravišne pristojbe, od turističke članarine oko 2 posto manje prihode, dok se iz državnog proračuna očekuje slično kao i ove godine, oko 44 milijuna kuna”, naveo je Cappelli.

Vjeruje i da će strateški projekti koje planiraju za iduću godinu s avio prijevoznicima pridonijeti boljim rezultatima u pred i posezoni, kao i marketinške aktivnosti na stranim tržištima koje će se još više usmjeriti na digitalne kampanje.

“Iduće godine očekujemo 3 do 5 posto veći turistički promet, ali moramo reći da je to konzervativno jer su najave sa stranih tržišta već sada jako dobre. Također, očekujemo dobru posjetu Hrvatskoj za nadolazeće adventske i novogodišnje dane, kao i za Europsko rukometno prvenstvo kada će primjerice u Istri i Poreču biti otvoreno više hotela nego ikada u to doba godine, a slično dobro punjenje očekujemo i u hotelima u Zagrebu, Splitu i drugim gradovima”, zaključio je Cappelli. (H)

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.