HTZ provodi promotivnu kampanju zdravstvenog turizma na šest tržišta

In Iz zemlje
turizam

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na šest tržišta do početka prosinca provodi promotivnu kampanju zdravstvenog turizma u Hrvatskoj kao rastućeg segmenta ponude i na obali i na kontinentu, izvijestili su u utorak iz Glavnog ureda HTZ-a.

Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Velike Britanije, Italije i Švicarske, s fokusom na display i print oglase te posebne online formate i društvene mreže Facebook, Instagram i YouTube. Ta su tržišta odabrana, kako kažu iz HTZ-a, kao perspektivna s pozicije kompatibilnosti obilježja potražnje i hrvatske ponude u tom segmentu.

“Zdravstveni turizam u svijetu godišnje raste po stopi do 20 posto, a korisnici zdravstveno-turističkih usluga troše i do 30 posto više nego prosječan turist. Hrvatska za taj segment ima izuzetno jaku resursnu osnovu i bogatu tradiciju, a tim proizvodom snažno utječe i na produljenje turističke sezone”, poručio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Vjerujući u pozitivne efekte i rezultate te kampanje, kojoj je cilj ponudu zdravstvenog turizma u Hrvatskoj jače pozicionirati na međunarodnom tržištu, Staničić iznosi i podatke iz istraživanja TOMAS ljeto 2017. po kojima je oko 7 posto turista posjećuje Hrvatsku zbog zdravstvenih razloga, a gotovo 8 posto ih dolazi zbog wellnessa.

Otkriva i da HTZ u suradnji sa Institutom za turizam ove godine prvi puta provodi istraživanje “Stavovi i potrošnja korisnika usluga zdravstvenog turizma u Hrvatskoj – TOMAS Zdravstveni turizam 2018.”, kojim će se usporediti obilježja tri različita segmenta potražnje zdravstvenog turizma – wellness, lječilišni i medicinski – te obilježja potražnje zdravstvenog turizma s drugim segmentima turističke potražnje u Hrvatskoj.

“Rezultate tog istraživanja predstavit ćemo početkom iduće godine, što je dio nastojanja HTZ-a da se taj segment više primijeti. U zadnje dvije godine HTZ ulaže u promociju zdravstvenog turizma s ciljem širenja ponude i postizanja adekvatne razine kvalitete”, kaže Staničić. (H)

You may also read!

Osječajnik

Osječajnik u Supercaffeu nezaobilazno mjesto zagrebačkog Adventa

Franck je na terasi zagrebačkog kafića Story Supercaffé uz božićnu čajanku predstavio još jednu atraktivnu lokaciju ovogodišnjeg zagrebačkog Adventa

Read More...
dm

Tisuće građana podržalo dm-ovu donaciju namijenjenu za istraživanje raka prostate

U utorak, 11. prosinca dm je predao donaciju od 64.700 kuna Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Donaciju

Read More...
agrokor

Agrokor – Realizirano gotovo 20 milijardi kuna prihoda i 1,7 milijardi kuna EBITDA

Objavljeno je 20. mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz tri poslovna segmenta Agrokora - Maloprodaje i veleprodaje, Prehrane

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.