HTZ zadovoljan stanjem bukinga i prodajom paket aranžmana

In Iz zemlje
Rovinj

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić u ponedjeljak je na sastanku s direktorima HTZ-ovih inozemnih predstavništava izrazio zadovoljstvo dobrim stanjem bukinga i prodajom paket aranžmana koji, kako je rekao “na pojedinim tržištima rastu po visokim dvoznamenkastim stopama”.

Naglasivši važnost redovitih sastanaka s direktorima inozemnih predstavništava HTZ-a koji su ključni nositelji promocije na stranim emitivnim tržištima, Staničić je kazao kako uspješnost i učinkovitost promotivnih aktivnosti na stranim tržištima, između ostaloga, ovisi i o kvalitetnoj usklađenosti procesa planiranja i realizacije na razini Glavnog ureda HTZ-a i ureda predstavništava u svijetu.

“Direktori predstavništava HTZ-a na inozemnim tržištima naši su turistički ambasadori u brojnim zemljama. Predstavljanje Hrvatske na međunarodnoj sceni ima veliku važnost za ovu Vladu. Stoga će Ministarstvo turizma i HTZ raditi na daljnjem unapređenju uvjeta za naše predstavnike te im pružiti što bolju potporu kako bi mogli još kvalitetnije raditi na privlačenju gostiju i što bolje predstavljati Hrvatsku u svijetu”, rekao je ministar turizma Gari Cappelli.

Na sastanku su bili direktori predstavništava HTZ-a u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Češkoj, Poljskoj, Italiji, Velikoj Britaniji, Belgiji Francuskoj, Švedskoj, Mađarskoj, Rusiji i SAD-u. Oni su izvijestili Cappellija i Staničića o stanju na svakom pojedinom tržištu i rezultatima bukinga koji je u svim zemljama u porastu u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Tako je, kako se čulo, na njemačkom tržištu pozicija Hrvatske stabilna te većina partnera bilježi porast prodaje i rezervacija u ranom bukingu. Hrvatske destinacije ostvaruju odličnu potražnju i na tržištu Poljske s kojeg se očekuje ostvarenje dvoznamenkastog rasta turističkog prometa na razini 2018. godine. Odlični rezultati na početku ove turističke godine također se bilježe i na tržištu Austrije na kojem je Hrvatska u samom vrhu popularnih destinacija pa će ove godine više od 80 posto Austrijanaca ići na putovanja u inozemstvo, a prema očekivanjima većina će ih odabrati upravo hrvatske destinacije.

Na tržištu Velike Britanije i dalje raste potražnja za hrvatskim destinacijama, zbog čega je s toga tržišta uvedeno 12 novih aviolinija prema Hrvatskoj, a na francuskom tržištu trenutna pozicija je odlična pa se tako na razni godine očekuje rast prometa između 5 i 10 posto. Naime, ključni turoperatori bilježe dvoznamenkaste poraste rezervacija i prodaje, a u prilog dobrim rezultatima ide i dobra prometna povezanost jer se u ovoj godine uvode tri nove direktne aviolinije.

U 2018. godini očekuje se i porast broja slovenskih gostiju, posebice u predsezoni u kontinentalnim destinacijama poput Stubičkih Toplica, Zagreba, Zagorja i Međimurja.

Amerikanci će putovati oko osam posto više nego lani i to najviše u europske zemlje, a Hrvatska se nalazi u samom vrhu popularnih destinacija zbog čega se očekuju rekordni rezultati s ovog tržišta u 2018. godini.

Rani buking je izvrstan i u Rusiji, već se prodaju kapaciteti za rujan i listopad što do sada nikada nije bio slučaj pa se u ovoj godini s ruskog tržišta očekuje porast od 15 posto.

Pozitivni trendovi bilježe se i na tržištima Skandinavije, Italije, Češke, Mađarske i Belgije odnosno Nizozemske s kojih se očekuje nastavak pozitivnih trendova, kao i realizacija većeg turističkog prometa na razini 2018. godine u okvirima od oko pet do sedam posto. (H)

You may also read!

Osječajnik

Osječajnik u Supercaffeu nezaobilazno mjesto zagrebačkog Adventa

Franck je na terasi zagrebačkog kafića Story Supercaffé uz božićnu čajanku predstavio još jednu atraktivnu lokaciju ovogodišnjeg zagrebačkog Adventa

Read More...
dm

Tisuće građana podržalo dm-ovu donaciju namijenjenu za istraživanje raka prostate

U utorak, 11. prosinca dm je predao donaciju od 64.700 kuna Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Donaciju

Read More...
agrokor

Agrokor – Realizirano gotovo 20 milijardi kuna prihoda i 1,7 milijardi kuna EBITDA

Objavljeno je 20. mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz tri poslovna segmenta Agrokora - Maloprodaje i veleprodaje, Prehrane

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.