Huaweijev godišnji skup analitičara potvrdio snažan rast tvrtke na tržištima diljem svijeta

William_Xu

Na nedavno održanom 14. godišnjem Huaweijevom skupu analitičara u kineskom gradu Shenzhenu okupilo se više od 500 vodećih analitičara i predstavnika medija iz cijelog svijeta, a tvrtka Huawei Consumer Business Group ovo događanje iskoristila je kako bi najvažnijim predstavnicima medija i dionicima iz industrije predstavila svoje poslovne rezultata, ekosustav oko korisničkih usluga u oblaku te strategiju uređaja za pametno digitalno doba.

U sljedećem razdoblju tvrtka Huawei Consumer Business Group prvenstveno će biti usmjerena prema dvije tehnološke revolucije – inteligenciji i interakciji, a snažniji ulazak u ova područja rezultirat će i razvojem pametnih uređaja koji će u potpunosti preoblikovati korisničko iskustvo.

Huawei nastavlja s uspjehom na svjetskom tržištu high-end uređaja
Iako je 2016. godine zabilježen pad svjetskog tržišta pametnih telefona, Huawei je preokrenuo taj trend i ostvario značajan rast u tom segmentu. Prema IDC-u, isporuke pametnih telefona na svjetskom tržištu lani su se povećale za samo 2,3 posto, dok je Huawei, u odnosu na godinu ranije, u 2016. godini ostvario 29 posto više isporuka pametnih telefona, isporučivši 139 milijuna uređaja, uz značajan porast prihoda za 44 posto koji su dosegli 25,9 milijardi američkih dolara. Upravo je Huawei CBG, kao jedna od tri poslovne sastavnice Huawei grupe, ostvarila najznačajniji uspjeh te u odnosu na 2015. godinu, u 40 zemalja širom svijeta u 2016. godini ostvarila 100-tno povećanje prihoda.

Prema GfK-ovom izvještaju, od prosinca 2016. godine Huaweijev tržišni udio u zemljama poput Finske, Nizozemske, Belgije, Poljske, Španjolske, Italije i Češke premašio je 20 posto, dok je na mnogim tržištima zapadnoeuropskih zemalja dosegnuo gotovo 15 posto. Isto tako, na europskim tržištima zabilježen je gotovo 100-postotni rast prihoda od prodaje, kao i povećanje isporuka, uz očekivano zadržavanje snažnog rasta i ove godine.

U 2017. godini Huawei Consumer Business Group nastavit će s jačanjem prisutnosti na svjetskom tržištu i dodatno osnažiti utjecaj svjetskog high-end brenda. U Europi će se nastaviti sa započetim aktivnostima s posebnim fokusom na rast tržišnog udjela u srednjoj i visokoj kategoriji uređaja.

Daljnje poboljšanje korisničkog iskustva
S nastavkom daljnjeg jačanja prisutnosti na svjetskom tržištu high-end uređaja, Huawei će istodobno nastaviti suradnju s uglednim partnerima i usmjeriti se na razvoj značajnih inovacije karakterističnih za današnje digitalno doba. Sve to omogućit će da Huaweiju da svim svojim korisnicima pruža unaprijeđeno korisničko iskustvo kroz široki raspon standardnih i naprednih funkcionalnosti te da nastavi s razvojem inovacija za buduće inteligentne proizvode koji će predvoditi sljedeću generaciju korisničkog iskustva.

S ciljem daljnjeg poboljšanja korisničkog iskustva, tvrtka Huawei Consumer Business Group nastavlja s ulaganjima u ukupnu kvalitetu svojih uređaja, njihov dizajn, mogućnosti povezivanja i komunikacije, trajanje baterije, audio i video značajke, kameru i fotografiju te ostala područja važna za korisnike. Kroz korisničke usluge u oblaku povećat će se ukupna integracija korisnika, a Huawei će istovremeno nastaviti iskorištavati vlastite tehničke prednosti poput korisničkog sučelja EMUI, Kirin procesora, AI i drugih tehnologija kako bi svojim korisnicima omogućio najnaprednija rješenja na tržištu.

Huawei vjeruje da se nalazimo na ulasku u „inteligentno doba“, tj. potpuno novo razdoblje tehnološke revolucije. Njega karakterizira ubrzana digitalizacija koja će omogućiti značajna poboljšanja ljudske percepcije i daljnju interakciju između ljudi i uređaja. Uz pomoć nadolazeće umjetne inteligencije pametni telefoni uistinu će postati „supertelefoni“, a do 2025. godine 90 posto korisnika uživat će u personaliziranim i inteligentnim uslugama takvih supertelefona.

„Ove dvije tehnološke revolucije, inteligencija i interakcija, dovest će do unaprjeđenja korisničkog iskustva“, izjavio je Sao Yang, potpredsjednik za strateški marketing tvrtke Huawei Consumer Business Group. „Inovacije na području umjetne inteligencije dovest će do napretka koji će omogućiti do sad neviđene i potpuno nove načine spajanja digitalnog i stvarnog svijeta. Interakcija između ljudi i naprednih uređaja stalno evoluira, a novi, prirodniji, načini interakcije omogućeni tehnologijama poput virtualne i proširene stvarnosti pokazat će nam nove načine korištenja naših uređaja. Daljnji razvoj umjetne inteligencije, kao i VR/AR tehnologija, dovest će do radikalne promjene iskustva korištenja inteligentnih uređaja. Huawei već aktivno razvija napredne tehnologije poput 5G mreža, umjetne inteligencije (AI), virtualne i proširene stvarnosti (VR/AR) te je posvećen cjelokupnom unaprjeđenju korištenja takvih inteligentnih uređaja.“

Huawei je ostvario tehnološki iskorak na području senzornih algoritama, računalne vizije, tehnologije pretraživača i semantičkog razumijevanja te je predstavio Inteligentnog asistenta koji korisnicima može pružiti inteligentne usluge u velikom broju različitih situacija. Huawei Honor u prosincu 2016. godine predstavio je prototip pametnog telefona Honor Magic koji donosi najnovija Huaweijeva rješenja na području umjetne inteligencije.

O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2015. godini tvrtka je i treći najveći proizvođač mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 16 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Pročitajte još vijesti!

hgk

Dalić: Dobri gospodarski pokazatelji bude optimizam

Dobri gospodarski pokazatelji razlog su za optimizam i nude priliku za provedbu reformi, kazala je u utorak potpredsjednica Vlade

Read More...
agrokor

AGROKOR Završena prijava tražbina

Iz Agrokora su u utorak izvijestili da je završen proces prijave tražbina unutar postupka izvanredne uprave tijekom kojega je

Read More...
esplanada

Zagrebački hotel Esplanade bilježi 40 posto veću potražnju

Zagrebu bi, s obzirom na sve veći broj turista, trebalo više hotela, pogotovo delux kategorije, jer je sve više

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!