HUP i PARTUS akademija organizirali konferenciju za lidere – „Umijeće vođenja: biznis, sport i umjetnost“

1-KONFERENCIJA-PARTUS-web-20

U organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca i PARTUS akademije za razvoj izvrsnosti održana je jučer u prostorijama HUP-a konferencija naziva „Umijeće vođenja: business, sport i umjetnost“ na kojoj su sudionici, vrhunski stručnjaci iz svojih sektora, podijelili iskustva u strategijama vođenja koje su im donijele vrhunske rezultate te konkretnim primjerima nazočnima pružili ideje kako primijeniti predstavljene tehnike u praksi.

Konferencija je bila namijenjena poslodavcima i ostalima koji su u svojoj karijeri suočeni s praksom vođenja kako bi ih inspirirala i motivirala za implementiranje inovativnijih strategija u svoje kompanije i šire okruženje.

Konferenciju je uvodnim pozdravom otvorio Bernard Jakelić, zamjenik glavnog direktora HUP-a, koji je pritom istaknuo zadovoljstvo njenim održavanjem i inovativnim temama koje pokriva. Konferenciju je vodila i panele moderirala Mirta Fraisman Čobanov, trenerica osobne i poslovne izvrsnosti i psihoterapeutkinja.

U sklopu konferencije održane su tri tematski odvojene panel rasprave. Na prvom panelu pod nazivom „Sport i vođenje“ sudjelovali su naši vrhunski sportaši, osvajači zlatnih paraolimpijskih i olimpijskih medalja Sandra Paović i Slavko Goluža te boksački šampioni Ivana Habazin i Stjepan Božić koji su govorili o svojim iskustvima motiviranja timova u najtežim situacijama te o razvijanju mentalne snage potrebne kako bi se nadišli i najveći izazovi u sportu.

Sandra Paović svojim je izlaganjem na poseban način potaknula emocije publike, govoreći o svom teškom životnom putu nakon doživljene nesreće te o tome koliko je važno ne odustati onda kad se to čini najlakšim.

Na panelu „Umjetnost i vođenje“ govorili su renomirani hrvatski glumci, umjetnici i poduzetnici Tonči Huljić, Robert Kurbaša te naša poznata pijanistica Lana Genc i Boris T. Matić, koji su razvili iskustva vođenja u drugačijem okruženju, suočeni s brojnom konkurencijom i tržištem na kojem je teško uspjeti bez velikih odricanja i rada na sebi i snazi svoje osobnosti. Kurbaša je ovim putem istaknuo kako su mu etika i moral uvijek bili imperativi za razvoj uspjeha te kako smatra uspješnim samo one koji čine i šire društvo boljim mjestom.

Sudionici trećeg panela „Business i vođenje“ bili su Ivona Čulo, generalna direktorica Adria Media; Dalibor Šumiga, osnivač i vlasnik marketinške agencije Promosapiens te stručnjak za bihevioralni marketing; Ivica Mudrinić, osnivač HUB 385 i Krešimir Macan, renomirani PR stručnjak i direktor agencije Manjgura koji su kroz primjere predstavili svoj put do poslovnog uspjeha te savjete koje daju klijentima kako bi im pomogli prilikom uspješnog vođenja svojih organizacija i implementacije različitih strategija za razvoj uspjeha u svijetu marketinga, PR-a te korporativnog vođenja.

Posebno iznenađenje na konferenciji bila je Udruga za darovitu djecu DAR čiji je član, 14. godišnji dječak, predstavio svoja načela uspješnosti te načine na koje se može postići izvrsnost već u najranijoj dobi.

Zaključak konferencije bio je taj da za svaki uspjeh, bio on osobne ili profesionalne prirode, moramo prije svega raditi na osobnom razvoju mentalne spremnosti i snage kako bismo se i u trenutcima neuspjeha znali nositi sa svim situacijama koje on nosi.

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!