Hyundai je novi partner Hrvatskog nogometnog saveza

In Strateški savezi
hyundai-i30-N

Potpisom Ugovora Hyundai je postao službeni partner Hrvatskog nogometnog saveza do kraja Svjetskog prvenstva u Kataru 2022. Hyundai je kao sponzor u vrhunskom nogometu prisutan više od 20 godina te po drugi put postaje partner najjačem sportskom brandu u Hrvatskoj.

Prilikom potpisivanja Ugovora, predsjednik Hrvatskog nogometnog saveza, Davor Šuker, izrazio je zadovoljstvo novim partnerstvom: „Hrvatski nogometni savez se ovim ugovorom nastavlja povezivati sa snažnim partnerima čija će nam podrška puno značiti u daljnjem radu. Hyundai je tvrtka koja teži izvrsnosti i inovativnosti, što se odlično preklapa s vrijednostima Hrvatskog nogometnog saveza i zato vjerujem da je ovo početak uspješne i duge suradnje.“

Lovre Živković, predsjednik Uprave Hyundai Hrvatska, izjavio je: „Suradnja s Hrvatskim nogometnim savezom još je jedan korak prema pozicioniranju branda Hyundai kao vodeće marke automobila u Hrvatskoj i nastavak jačanja globalne strategije povezivanja s nogometom. Već 20 godina Hyundai donosi strast, dinamičnost i uzbuđenje nogometne igre do obožavatelja diljem svijeta. Sretni smo i ponosni zbog početka partnerstva s najuspješnijim sportskim brandom u Hrvatskoj. Uspjeh koji dijeli Hrvatski nogometni savez dijelimo i mi.“

Savez će na raspolaganju imati najsuvremenija Hyundai vozila, a Hyundai partnerstvo bit će vidljivo kroz logotip na trening dresu, izložene automobile na domaćim utakmicama, oglašavanjem na LED ekranima tijekom domaćih utakmica i nizom zajedničkih medijskih i digitalnih sadržaja te aktivacija. Osim toga, tijekom partnerstva branda Hyundai i Hrvatskog nogometnog saveza, razvit će se niz inicijativa kojima će se navijačima olakšati mobilnost i uživanje u nogometu učiniti dostupnijim.

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.