Hyundai postaje partner nogometnog kluba Hertha iz Berlina

hyundai

Hyundai je nakon nedavnih potpisivanja sponzorskih ugovora s engleskim i španjolskim nogometnim velikanima Chelseaom i Atletico Madridom, sklopio globalno automobilsko partnerstvo s još jednim slavnim klubom – njemačkim prvoligašem Herthom iz Berlina. Od iduće sezone pa sve do 2021. će nogometaši Herthe nositi Hyundaijev logo na rukavima svojih dresova na svim utakmicama Bundeslige.

Hyundai, koji je godinama prisutan kao automobilski partner u vrhunskom nogometu, tako će po prvi put biti prisutan i u prvom njemačkom nogometnom razredu.

Tijekom partnerstva, Hyundai će nizom inicijativa usmjerenih na navijače blisko surađivati s Herthom kako bi ljubiteljima kluba olakšao mobilnost i dostupnost klubu i utakmicama.

Osim na sportskoj opremi, Hyundaijevo partnerstvo bit će vidljivo kroz flotu Hyundaijevih automobila koji će Hertha koristiti, reklamne LED ekrane tijekom domaćih utakmica i niz zajedničkih medijskih i digitalnih sadržaja.

“Hertha Berlin je vrlo uspješan klub sa strastvenim navijačima i izazovnim duhom koji dobro odgovaraju Hyundaijevom imidžu. Naše novo partnerstvo omogućit će nam povećanje naše prisutnosti i vidljivosti među milijunima obožavatelja u Njemačkoj, gdje smo već snažno prisutni s našim dizajnerskim centrom, centrom za istraživanje i razvoj, motorsport te prodaju i marketing”, kazao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik za marketing i proizvode tvrtke Hyundai Motor Europe.

Ingo Schiller, direktor Herthe kaže: Vrlo smo zadovoljni novim partnerstvom i ponosni što ćemo u narednim godinama biti dio nove strategije sponzoriranja Hyundaija u Europi, uz velikane poput Chelsea i Atletico Madrida.

Pročitajte još vijesti!

Pucar

Neuobičajen početak radnog dana u Podravki – menadžeri od zore u polju

Podravka predstavila dugoročan projekt revitalizacije proizvodnje krastavaca Sudjelovanjem u berbi krastavaca od ranih jutarnjih sati na Podravkinom pokusnom polju

Read More...
cro

Gotovo dvije trećine Hrvata ljetuje na Jadranu

Mastercard je u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje među korisnicima kartica u dobi

Read More...
bec

Sedamdeset posto Bečana pješači svaki dan

Pješačenje je u Beču sve popularnije. Najnovija studija o mobilnosti građana provedena među 4.600 ispitanika pokazuje da je popularnost

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake