I ove godine Valamar će potrebitoj djeci donirati više od tisuću noćenja

In DOP
Mini Club Maro

Valamar Riviera već petu godinu zaredom provodi donacijski program „Tisuću dana na Jadranskom moru“ te omogućuje djeci bez odgovarajuće skrbi, djeci iz obitelji slabijeg imovinskog stanja, s određenim zdravstvenim poteškoćama i djeci s posebnim potrebama ljetovanje u svojim objektima od Istre i Kvarnera do Dubrovnika.

Natječaj je otvoren od 10. travnja do 20. travnja 2018., a uvjeti natječaja i prijavnica mogu se preuzeti s korporativne web stranice Valamar Riviere www.valamar-rivera.com. Sudionici natječaja mogu biti isključivo institucije, škole i registrirane udruge sa sjedištem u Republici Hrvatskoj. Rezultati natječaja bit će objavljeni najkasnije 10. svibnja 2018.

Samo u 2017. godini donirano je više od tisuću noćenja za više od 300 djece i voditelja, a u protekle četiri godine trajanja projekta u Valamarovim objektima ljetovalo je više od 1500 djece i voditelja iz svih krajeva Hrvatske.

I hrvatski građani su prepoznali vrijednost ovog projekta pa je tako Valamar Riviera jedina kompanija u Hrvatskoj koja je za ovaj program prošle godine dobila nagradu „Ponos Hrvatske“, a ove godine i nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću Grand Prix za komunikaciju istog donacijskog programa.

„Tisuću dana na Jadranskom moru“ provodi se u okviru Valamarovog programa društveno odgovornog poslovanja „Veliko srce Valamara“, kroz koji Valamar Riviera aktivno i kontinuirano podupire udruge i inicijative u lokalnoj zajednici, brine o najugroženijim i najpotrebitijim slojevima društva te doprinosi razvoju kulture uzajamnosti.

You may also read!

plava-laguna

Plava Laguna snažno investira i u 2019.

Plava Laguna ove je godine ostvarila najveći kapitalni budžet u svojoj povijesti od pola milijarde kuna, a i u

Read More...
Nestle

Nestle ukida 380 radnih mjesta u Njemačkoj

Švicarski prehrambeni div hrane Nestle najavio je u ponedjeljak da će ukinuti oko 380 radnih mjesta u Njemačkoj zbog

Read More...
Lidi-Srbija

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.