IKEA nastavlja ozbiljno shvaćati igru i poziva ljude svih uzrasta na više igre

In Odnosi s javnošću
ikea

Igra čini svijet većim kako za djecu, tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave. Kampanjom „Igrom do promjena“ IKEA poziva osobe svih uzrasta na povratak pravom načinu igranja – provedimo manje vremena s elektronikom, a više vremena jedni s drugima – jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo igranjem.

Kampanja tvrtke IKEA „Igrom do promjena“ osmišljena je da nas podsjeti koliko je igra značajna u svakodnevnom životu – ne samo za djecu, već za sve uzraste. Kako bi podigle svijest o važnosti igre, robne kuće IKEA diljem svijeta će se tijekom sljedećih sedam tjedana pretvoriti u zabavna mjesta za susrete i provoditi razne aktivnosti. Sve to s ciljem isticanja iskonske potrebe za igrom – proglašenom osnovnim pravom svakog djeteta UN Konvencijom o pravima djeteta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da djeca razviju ključne životne vještine koje uključuju komunikaciju, suradnju, rješavanje problema i kreativnost. Istraživanja pokazuju kako većina djece ne zna kako bi se mogla igrati bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“, nova globalna suradnja tvrtki IKEA, Unilever, Zaklade Lego i National Geographica, prvi je korak u suradnji čitavog društva da se ovo promijeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj vještina neophodnih za budućnost.

IKEA je istovremeno provela najveće svjetsko istraživanje na temu igre. Izvještaj o igri tvrtke IKEA, u kojem su sudjelovale desetine tisuća djece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne za više igranja s djecom, a djeca pritom žele provoditi više vremena s roditeljima. Uz pomoć LUSTIGT kolekcije, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle, tako i za djecu.

„Igrom do promjena“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od prosinca, a sav prihod od prodaje kolekcije SAGOSKATT bit će u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj djeteta, po izboru te zemlje. Cjelokupan promet od prošlogodišnje prodaje SAGOSKATT kolekcije u Hrvatskoj bit će doniran Savezu izviđača Hrvatske za uređenje dvorane za edukaciju djece i mladih o zaštiti šuma i okoliša.

SAGOSKATT kolekcija sastoji se od pet igračaka koje su dizajnirala djeca iz cijelog svijeta, a i ove godine djeca diljem svijeta dizajnirat će vlastite maštovite igračke. Ideje pet pobjednika bit će pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati sljedeće godine. Crtanju se mogu pridružiti i djeca članova IKEA FAMILY programa lojalnosti u Hrvatskoj, i to od 5. do 8. 11. 2018. u robnoj kući IKEA Zagreb te u dostavnim centrima u Rijeci, Splitu i Osijeku.

Također, u sklopu kampanje „Igrom do promjena“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći cijeloj akciji davanjem igračaka za djecu koja žive u skromnijim prilikama.

You may also read!

Tematska

Tematska inovacijska vijeća započela s radom

Uz izvrstan odaziv i pod predsjedanjem državnog tajnika Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta i predsjednika Inovacijskog vijeća za industriju

Read More...
turizam

Poslodavci u turizmu podržavaju zapošljavanje umirovljenika

Hrvatska udruga turizma (HUT) podržava omogućavanje rada umirovljenicima do četiri sata dnevno uz zadržavanje isplate pune mirovine i ocjenjuje

Read More...
hgk-zgrada

Povoljna fiskalna kretanja u trećem kvartalu prošle godine

Prema podacima Eurostata, u trećem kvartalu prošle godine nastavljena su pozitivna kretanja deficita i duga opće države zemalja članica

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.