Ikea zatvara veliki prodajni centar u Velikoj Britaniji

In Tvrtke i tržišta
ikea

Švedski lanac trgovina namještajem IKEA u utorak je priopćio da će ovog ljeta zatvoriti veliki prodajni centar u Coventryu zbog slabe posjećenosti i gubitaka koji otvaraju pitanja o formatu takvih trgovina.

Švedski div priopćio je da je trgovina “stalno nizala gubitke”, još od otvaranja 2007. godine, s manjom posjećenošću no što se očekivalo, piše BBC. Dodaju da će razgovarati s radnicima i pokušati im naći posao u drugim trgovinama.

Trgovina u Coventry jedna je od ukupno 22 IKEA-ine trgovine u Velikoj Britaniji a izgrađena je kao jedan od prvih primjera testiranja novog formata kojim je kompanija pokušala udovoljiti promijenjenim potrebama i očekivanjima kupaca.

Ispostavilo se, kako navodi kompanija, da je izgradnja trgovine na sedam razina “značajno utjecala na operativne troškove” i na “iskustvo kupovine”.

„Osim toga, zbog promjenjivog ponašanja kupaca na tom području koji više vole kupovati u kompleksima s više prodajnih centara i preko interneta, broj posjetitelja bio je znatno manji no što se očekivalo a smanjuje se i dalje”, stoji u priopćenju.

Direktor istraživanja maloprodaje u konzultantskoj kući GlobalData Patrick O’Brien rekao je da IKEA pokušava odgovoriti na promjene ukusa kupaca.

U vrijeme otvaranja Coventry IKEA-e još je uvijek kupcima pokušavalo nametnuti ‘IKEA-in stil’ – hodate po trgovini nalik labirintu, sami uzimate proizvod i sami ga sastavljate. U međuvremenu su se stvari u maloprodaji u Velikoj Britaniji promijenile – važno je kupcu pružiti najbolju moguću uslugu”, tumači O’Brian.

Ikea se mora prilagoditi, smatra on, ponajprije mora prilagoditi upotrebu fizičkog prostora. Rješenje nije povlačenje iz Britanije, dodaje. Iz švedske kompanije poručuju da i dalje namjeravaju širiti poslovanje u Velikoj Britaniji. (H)

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design