INA šesti put dobitnik Certifikata Poslodavac Partner

1-INA - Uručenje Certifikata Poslodavac Partner

INA je postigla vrlo visokih 98% bodova u području Regrutiranja i selekcije, prije svega zahvaljujući planiranju zapošljavanja, transparentnom procesu selekcije koji omogućuje jednake uvjete za sve kandidate i izbor najboljeg kandidata, te kvalitetnom procesu informiranja kandidata o zaprimanju molbe i ishodu selekcijskog procesa.

Posebno su pohvalne raznovrsne aktivnosti i akcije koje INA poduzima da se kao potencijalni poslodavac predstavi svim populacijama i kandidatima, a osobito mladima koji tek stupaju na tržište rada kroz strukturirani pripravnički program Growww. Za svoje radnike u izvansmjenskom radu, INA je uvela mogućnost fleksibilnih oblika rada, tzv. FORa-u, što je jedna od najraširenijih svjetskih praksi u području ljudskih resursa koja doprinosi ostvarenju strategije kompanije i svojim zaposlenicima osigurava lakše usklađivanje privatnog i poslovnog života.

Uz to, na Ininoj Benefit platformi na intranetu je izdvojen niz pogodnosti za zaposlenike koje doprinose sveobuhvatnom zdravlju i dobrobiti i uspješnijem planiranju privatnog života. Još jedna od platformi je i INA Akademija, interna platforma za prijenos znanja, a odnosi se na set internih treninga prema definiranim područjima koje za zaposlenike provode interni treneri.

Osim toga, INA ima izvrsno postavljene procese interne komunikacije koja se odvija kroz različite kanale; poglavito kroz redovito provođenje ispitivanja stavova zaposlenika praćeno akcijskim planovima te provođenje izlaznog intervjua sa zaposlenicima koji odlaze iz tvrtke praćeno korektivnim mjerama.

Vladimira Senčar Perkov, direktorica Ininog Sektora upravljanja ljudskim resursima, primila je Certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.

„Jedan od naših ključnih ciljeva je kvalitetan odnos sa zaposlenicima koji osiguravamo, između ostalog, primjenom najboljih svjetskih praksi iz područja upravljanja ljudskim resursima. Proces certifikacije svake nam godine pomaže da uz pomoć vanjskih stručnjaka doznamo što možemo raditi bolje te kojim aktivnostima možemo dodatno unaprijediti procese. Istovremeno osluškujemo potrebe organizacije i naših zaposlenika, što je upravo jedan od glavnih razloga zašto iz godine u godinu postižemo sve bolji rezultat na koji smo iznimno ponosni“, istaknula je Vladimira Senčar Perkov, direktorica Ininog Sektora upravljanja ljudskim resursima.

Pročitajte još vijesti!

posta

Investicijski ciklus Hrvatske pošte u punom zamahu

U petak, 8. prosinca u Hrvatskoj pošti u Branimirovoj ulici u Zagrebu svečano je pušten u pogon jedan od

Read More...
ahk

Suradnja mjesta učenja – ključ uspjeha u dualnom strukovnom obrazovanju

Potrebna jača institucionalizacija suradnje tvrtki i strukovnih škola U okviru svog projekta promicanja i poticanja uvođenja dualnog modela u

Read More...
KentBank istambul

KentBank otvorila predstavništvo u Istanbulu

KentBank d.d. je u studenom 2017. službeno otvorila Predstavništvo u Istanbulu s ciljem jačanja trgovinske veze između Hrvatske i

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!