Internetska prodaja podigla godišnje prihode IKEA-e

In Trgovina na malo
IKEA

Prihodi od prodaje u trgovinama namještaja IKEA porasli su u protekloj financijskoj godini 4,5 posto zahvaljujući novim prodajnim prostorima i rastu prodaje putem Interneta, objavila je u srijedu Inter IKEA.

Inter IKEA vlasnik je IKEA-inog poslovnog modela i davatelj franšize na globalnoj razini. Imaju 11 korisnika franšize od kojih je najveći IKEA Group s 367 trgovina u 30 zemalja, napominje Reuters.

Iz Inter IKEA-e izvijestili su da su u financijskoj godini završenoj u kolovozu zabilježili istu stopu rasta prihoda kao i u godini ranije, zahvaljujući 31-postotnom skoku prodaje putem Interneta koji je nadoknadio stagnaciju u trgovinama otvorenim dulje od godinu dana.

Ukupni su prihodi od prodaje robe i usluga dosegnuli 38,8 milijardi eura ako se isključi PDV. Iskazani u lokalnoj valuti, uvećani su jedan posto u odnosu na prethodnu financijsku godinu.

Ako se isključe novi trgovački prostori otvoreni u financijskoj godini za koju se podnosi izvješće, rast prihoda iskazan u lokalnim valutama također je iznosio jedan posto.

“IKEA bilježi kontinuirani rast unatoč izazovnom i promjenjivom maloprodajnom okruženju”, istaknuo je u priopćenju direktor tvrtke Inter IKEA Torbjorn Loof.

Online prodaja iznosila je pet posto ukupnog prometa.

“Vidljivo je da smo u osnovi stagnirali kada je u pitanju prodaja u postojećim trgovinama ali zato imamo snažan rast prodaje bazirano na novim prostorima i internetskoj prodaji”, kazao je Loof.

U financijskoj godini 2018. otvoreno je ukupno 19 novih trgovina u cijelom svijetu, čime se njihov ukupni broj popeo na 422 na više od 50 tržišta.

IKEA je prošle godine predstavila promjenu poslovne strategije u sklopu koje namjeravaju otvarati i salone namještaja u gradskim središtima.

Također ulažu u poboljšanje usluga, u rasponu od aplikacija baziranih na tehnologiji proširene stvarnosti do montaža namještaja, s obzirom na pooštrenu konkurenciju i smanjenu privlačnost prodajnih centara nalik skladištima na gradskoj periferiji u kontekstu okretanja maloprodajnih tvrtki internetskoj prodaji. (H)

You may also read!

IMR

Hrvatska je pristupanjem EU profitirala, ali nedovoljno

„Hrvatska je danas, šest godina nakon pristupanja EU, gospodarski znatno snažnija zemlja. O tome svjedoče svi pokazatelji, od povećane

Read More...
Zaher: Cijene nekretnina neprimjereno visoke

Zaher: Cijene nekretnina neprimjereno visoke

„Tržište nekretnina u Hrvatskoj raste, ali je visoko segmentirano, ponajprije prema lokaciji, a potom i prema vrstama i kvaliteti

Read More...
kupujmo hrv

Akcija Kupujmo hrvatsko u Splitu

Hrvatska gospodarska komora obilježit će 22. rođendan akcije Kupujmo hrvatsko, u Splitu gdje će 21. i 22. svibnja domaći

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.