INTERSPORT Grupa – broj 1 u regiji

In Tvrtke i tržišta
INTERSPORT Grupa

Nakon promjene vlasništva krajem 2016. godine, kada je INTERSPORT ISI, d.o.o. prešao u ruke poljskog investicijskog fonda Enterprise Investors i nakon dinamične poslovne 2017. godine, širenje maloprodajne mreže i rast prihoda nastavio se i u 2018. godini. INTERSPORT grupa je u 2018. godini uspješno poslovala i potvrdila svoju poziciju br. 1, među trgovcima sportske opreme u regiji. Trend rasta se nastavlja i u prvom kvartalu 2019. godine.

Grupu INTERSPORT uz matičnu tvrtku INTERSPORT ISI d.o.o, sa sjedištem u Sloveniji čine i podružnice u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori, a preko franšiznih partnera pokriva i širenje maloprodajne mreže na Kosovu i u Albaniji. U brojkama to znači: 7 tržišta, 135 INTERSPORT trgovina i 14 trgovina The Athlete’s Foot, 1.184 zaposlenih, 112 milijuna eura prihoda, 10%-ni rast.

Uspješnom nastupu na tržištu doprinjela je digitalizacija procesa i uvođenje INTERSPORT web trgovina na svih pet tržišta Grupe, te web trgovina The Athlete’s Foot u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji. U nešto više od godinu dana, zaživjelo je osam online trgovina.

Nakon uvođenja web trgovina, u Intersportu će se ove godine prvenstveno usredotočiti na poboljšanje i širenje online ponude te na jačanje višekanalnog (omnichannel) pristupa, koje omogučava kupcima jedinstveno iskustvo kupovine sa desktopa, mobilnog telefona ili unutar fizičke prodavaonice.

INTERSPORT grupa planira u 2019. godini dodatno proširiti i modernizirati maloprodajnu mrežu, posebice u Hrvatskoj i Srbiji. Povećanje profitabilnosti poslovanja i rast prodaje u Hrvatskoj i Srbiji, zajednički su ciljevi za mrežu INTERSPORT trgovina i The Athlete’s Foot. Rast će omogučiti i dodatno zapošljavanje u INTERSPORT grupi.

Procjenjuje se da će se broj zaposlenika povećati za više od 10%, te će u 2019. godini dostići više od 1.300 zaposlenih.
Ove godine obilježava se 20 godina od kada je INTERSPORT otvorio svoju prvu prodavaonicu u regiji ( u Hrvatskoj prva prodavonica otvorena je 2000. u Puli)

Tijekom tog razdoblja INTERSPORT se pozicionirao kao brend sa širokim i kvalitetnim asortimanom proizvoda za sport i slobodno vrijeme, razgranatom i pristupačnom maloprodajnom mrežom (40 Intersport trgovina, Intersport Outlet, Intersport Web shop, 8 The Athlete’s Foot trgovina, The Athlete’s Foot Web shop), uzbudljivim prodajnim okruženjem, savjetima, uslugama, događanjima i pogodnostima za kupce, te naposljetku pruža potporu mnogim organizacijama, koje organiziraju sportska događaja. Posebna prednost INTERSPORT-a su ekskluzivni brendovi Mckinley, Energetics, Nakamura, Pro Touch, Tecnopro i Firefly, koji svojom kvalitetom i povoljnim cijenama osvajaju kupce u Hrvatskoj i drugdje u regiji.

You may also read!

Burilović

Burilović: Nedostatak radne snage je pitanje svih pitanja

Održana 2. sjednica Skupštine HGK „Gospodarski rast od gotovo 4 posto se konačno bliži stopama koje smo priželjkivali i očekivali,

Read More...
Gen-D launch

Gen-D – Platforma koja će ubrzati reforme digitalnog obrazovanja diljem regije

Program „Gen-D – Nurturing a Digital Future“ pokrenut je s ciljem doprinosa digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i

Read More...
Doritos

DORITOS – vodeće svjetske kukuruzne tortilje u Konzumu

Na nezaboravnom večernjem događanju održanom na Europskom trgu brojni su uzvanici i posjetitelji uživali u uzbudljivom programu kojim su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.