Iskustvo kupnje „one-size-fits-all“ neće više pokretati vaše poslovanje prema naprijed

In Konferencije / savjetovanja
The Science of Retail

U sve mobilnijem i tehnološki naglašenijem svijetu, iskustvo kupnje “one-size-fits-all” neće više pokretati poslovanje naprijed. Nova tehnološka rješenja pomoći će prodavačima da zadovolje izazove tržišta koje se mijenja te svojim kupcima pruže personalizirana iskustva, bilo u trgovini, online, na mobilnom uređaju ili telefonskim putem.

27. rujna 2018. Microsoft će održati Virtualni summit o maloprodajnoj inteligenciji, koji će okupiti većinu istočnoeuropskih zemalja. Fokus događanja bit će trendovska tema desetljeća – digitalna transformacija – kroz koju će tvrtke dobiti uvid kako zadovoljiti očekivanja kupaca, pojačati njihov angažman i afinitete putem diskretnog, personaliziranog pristupa u svim kanalima („omnichannel“).

Tijekom ovog događanja, Microsoftovi stručnjaci će raspravljati o tome kako digitalna transformacija pokreće najnovije trendove i promjene u industriji, kao što su masovna personalizacija, „omnichannel“ iskustvo, umjetna inteligencija i strojno učenje. Summit će pružiti korisne informacije o tome kako tvrtke mogu koristiti najnovije inovacije u industriji kako bi optimizirale vlastito poslovanje, korisničko iskustvo (programi lojalnosti, masovna personalizacija, prepoznavanje), prodaju i marketing (uključujući i predviđanje potražnje), marketing na prodajnom mjestu – merchandising (upravljanje inventarom, optimizacija u trgovini) i logistiku (upravljanje skladištem, prolaz inventara).

“Trgovci danas moraju učiniti mnogo više no prije kako bi njihovo poslovanje raslo. Kako bi uspjeli, trgovci moraju stvoriti diferencirana i personalizirana iskustva koja obuhvaćaju i naše stvarne i digitalne živote,” rekla je Masha Melkova, Modern Workplace Business Group Leader u regiji Multi-country Srednje i Istočne Europe.

Virtualni summit o maloprodajnoj inteligenciji otvoren je za Microsoftove retail partnere iz 21 zemlje u regiji Multi-country Srednje i Istočne Europe, uključujući: Sloveniju, Albaniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru, Bugarsku, Kosovo, Makedoniju, Ukrajinu, Moldaviju, Estoniju, Litvu, Latviju, Gruziju, Armeniju, Azerbajdžan, Bjelorusiju, Kazahstan, Turkmenistan te Uzbekistan.

You may also read!

Burilović

Burilović: Nedostatak radne snage je pitanje svih pitanja

Održana 2. sjednica Skupštine HGK „Gospodarski rast od gotovo 4 posto se konačno bliži stopama koje smo priželjkivali i očekivali,

Read More...
Gen-D launch

Gen-D – Platforma koja će ubrzati reforme digitalnog obrazovanja diljem regije

Program „Gen-D – Nurturing a Digital Future“ pokrenut je s ciljem doprinosa digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i

Read More...
Doritos

DORITOS – vodeće svjetske kukuruzne tortilje u Konzumu

Na nezaboravnom večernjem događanju održanom na Europskom trgu brojni su uzvanici i posjetitelji uživali u uzbudljivom programu kojim su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.