Istraživanje: Ugostitelji najljubazniji među djelatnicima koji rade s kupcima

In HoReCa
konobar

Ugostitelji su među raznim djelatnicima koji rade s kupcima u Hrvatskoj pokazali najviše ljubaznosti prema kupcima-gostima, koje velika većina njih i pozdravlja, a najbolji su u tome u Istri, pokazalo je uz ostalo ovogodišnje istraživanje agencije Heraklea za tzv. mystery shopping.

Riječ je o istraživanju “Iš’o medo u dućan”, koje je Heraklea provela od 1. do 31. ožujka ove godine, posjetivši 1.500 lokacija na području cijele Hrvatske s ciljem provjere pozdravljaju li djelatnici kupce te je li upućeni pozdrav ljubazan ili rutinski.

Najviše je posjeta tijekom istraživanja, 998, bilo raznim maloprodajnim objektima (prehrana, supermarket, butik s odjećom ili obućom, ljekarna, benzinska postaja, pekarnica, tehnička roba, drogerija, računalna oprema, dječja oprema, prodavaonica za kućne ljubimce), a bilo je i 365 posjeta ugostiteljskim objektima te 137 financijskom sektoru.

“Ovogodišnji rezultat je pokazao da je 90,6 posto djelatnika u Hrvatskoj pozdravilo gosta/kupca/klijenta, što je porast od 3,4 posto u odnosu na prošlu godinu, a najbolji u tome su ugostitelji s rezultatom od 93,4 posto”, iznose iz Heraklee.

Među ljubaznim ugostiteljima s najboljim rezultatom od 95,3 posto vodi Istra, čijih je također ukupno najviše djelatnika iz svih lokacija, 60,7 posto, goste/kupce/klijente pozdravilo ljubazno.

Sektor maloprodaje je ostvario najlošiji rezultat od 89,4 posto, dok je regija s najlošijim rezultatom Kvarner s rezultatom od 88,5 posto, pri čemu čak 11,5 posto djelatnika uopće nije pozdravilo gosta/kupca/klijenta, navode iz Heraklee.

Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlom godinom, najveći porast među regijama je ostvarila Slavonija, za 6,1 postotnih bodova, dok je Kvarner jedini ostvario pad u odnosu na prošlu godinu, za 1,5 postotnih bodova, zaključuje se u priopćenju. (H)

You may also read!

voda

Hrvatska navodnjava tek 2,5 posto poljoprivrednih površina

Hrvatska je po navodnjavanju na začelju Europske unije, jer navodnjava tek 2,5 posto poljoprivrednik površina, ističe se u analizi

Read More...
ValFresco Direkt

Valamar pokrenuo Valfresco Direkt

U okviru priprema za restart poslovanja, Valamar Riviera, najveća hrvatska turistička kompanija, je u proteklih 60 dana osmislila i

Read More...
elka

Elka pustila u rad novi pogon vrijedan 15 milijuna kuna

U zagrebačkoj tvrtki Elka u utorak je pušten u rad novi proizvodni pogon za izradu vodiča vrijedan 15 milijuna

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.