Istraživanje: Ugostitelji najljubazniji među djelatnicima koji rade s kupcima

In HoReCa
konobar

Ugostitelji su među raznim djelatnicima koji rade s kupcima u Hrvatskoj pokazali najviše ljubaznosti prema kupcima-gostima, koje velika većina njih i pozdravlja, a najbolji su u tome u Istri, pokazalo je uz ostalo ovogodišnje istraživanje agencije Heraklea za tzv. mystery shopping.

Riječ je o istraživanju “Iš’o medo u dućan”, koje je Heraklea provela od 1. do 31. ožujka ove godine, posjetivši 1.500 lokacija na području cijele Hrvatske s ciljem provjere pozdravljaju li djelatnici kupce te je li upućeni pozdrav ljubazan ili rutinski.

Najviše je posjeta tijekom istraživanja, 998, bilo raznim maloprodajnim objektima (prehrana, supermarket, butik s odjećom ili obućom, ljekarna, benzinska postaja, pekarnica, tehnička roba, drogerija, računalna oprema, dječja oprema, prodavaonica za kućne ljubimce), a bilo je i 365 posjeta ugostiteljskim objektima te 137 financijskom sektoru.

“Ovogodišnji rezultat je pokazao da je 90,6 posto djelatnika u Hrvatskoj pozdravilo gosta/kupca/klijenta, što je porast od 3,4 posto u odnosu na prošlu godinu, a najbolji u tome su ugostitelji s rezultatom od 93,4 posto”, iznose iz Heraklee.

Među ljubaznim ugostiteljima s najboljim rezultatom od 95,3 posto vodi Istra, čijih je također ukupno najviše djelatnika iz svih lokacija, 60,7 posto, goste/kupce/klijente pozdravilo ljubazno.

Sektor maloprodaje je ostvario najlošiji rezultat od 89,4 posto, dok je regija s najlošijim rezultatom Kvarner s rezultatom od 88,5 posto, pri čemu čak 11,5 posto djelatnika uopće nije pozdravilo gosta/kupca/klijenta, navode iz Heraklee.

Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlom godinom, najveći porast među regijama je ostvarila Slavonija, za 6,1 postotnih bodova, dok je Kvarner jedini ostvario pad u odnosu na prošlu godinu, za 1,5 postotnih bodova, zaključuje se u priopćenju. (H)

You may also read!

1-Inicijativa-30-za-2019-godinu

Raste broj članica HUP-ove inicijative 30%

U petak je u HUP-u još šesnaest vodećih tvrtki i medijskih kuća pristupilo HUP-ovoj Inicijativi 30%, a posebna gošća

Read More...
1-Pink ribbon

dm obilježava mjesec borbe protiv raka dojke

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life U četvrtak, 12. rujna dm i partneri najavili

Read More...
Zavod za zapošljavanje

Revidirani podaci o broju zaposlenih

Podaci o broju zaposlenih iz administrativnih izvora u Hrvatskoj dosad su imali dosta manjkavosti, što je smanjivalo njihovu relevantnost

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.