Izašla nova knjiga – “Poslovni aspekti trgovine”

In Prikazi knjiga
Poslovni aspekti trgovine

Iz tiska je izašla knjiga “Poslovni aspekti trgovine” u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Knjigu su uredili članovi Katedre za trgovinu: docent Dario Dunković, docent Ivan Kovač i izvanredni profesor Tomislav Baković.

Urednici su pripremili retrospekciju odabranih znanstvenih radova izloženih na dosadašnjim međunarodnim konferencijama “Perspektive trgovine / Trade Perspectives” koje se redovito od 2011. godine održavaju na Ekonomskom fakultetu u organizaciji Katedre za trgovinu. Knjiga obuhvaća dvanaest poglavlja prevedenih na hrvatski jezik čime je obuhvaćeno ukupno dvadeset i tri autora.

Knjiga je sufinancirana sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Ovo djelo je rijedak doprinos izučavanju trgovine koja je jedna od glavnih djelatnosti domaćeg gospodarstva i važna disciplina ekonomske znanosti. Predstavlja koristan primjer kako se mogu širiti rezultati znanstvenih istraživanja koji mogu pomoći studentima i stručnjacima.

Knjiga obuhvaća ova tematska poglavlja: Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta (Dario Dunković, Tomislav Baković i Ivan Kovač), Primjena principa upravljanja kvalitetom u opskrbnim lancima (Tomislav Baković, Ines Dužević i Tonći Lazibat), Kvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo (Nikola Knego), Značenje i važnost elektroničke trgovine u suvremenom gospodarstvu (Ivan Kovač i Antonia Brdarić), Važnost razmjene informacija u upravljanju opskrbnim lancem (Sanda Renko i Daniel Popović), Perspektive radne snage u hrvatskoj trgovini (Dario Dunković i Ivona Bernat), Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe (Kristina Petljak, Ivana Štulec i Sanda Renko), Pregled društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji hrane (Tonći Lazibat, Tomislav Baković i Mate Damić), Konkurentska prednost poduzeća u kriznim vremenima kroz upravljanje lancem opskrbe (Helena Nikolić i Maja Daraboš Longin), Socijalna samoposluga Rijeka kao socijalna inovacija u distribuciji hrane (Ivana Marić, Blaženka Knežević i Dario Džambo), Uloga i važnost špeditera u lancu opskrbe (Jadranka Bendeković, Dora Naletina i Marko Gotovac) i Uvid u programe lojalnosti u Hrvatskoj (Ivona Bačelić Grgić i Petra Škrobot).

U poglavljima se govori o više područja trgovinskog i maloprodajnog poslovanja. Autori obrađuju više različitih promjena i perspektiva koje obilježavaju suvremenu trgovinu i maloprodaju.

Cilj knjige bio je na jednom mjestu obuhvatiti važne poslovne aspekte trgovaca koji mogu pomoći kako znanstvenicima i studentima tako i stručnjacima iz prakse pružajući im nova znanja koja su nužna za unapređenje postojećih i inovacije poslovnih modela na tržištu.

Iako je većina radova u zbornicima objavljena na engleskom jeziku, ovom knjigom željelo se radove objaviti na hrvatskom jeziku kako bih ih se više približilo zainteresiranoj domaćoj javnosti.

You may also read!

plava-laguna