Izašla nova knjiga – “Poslovni aspekti trgovine”

In Prikazi knjiga
Poslovni aspekti trgovine

Iz tiska je izašla knjiga “Poslovni aspekti trgovine” u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Knjigu su uredili članovi Katedre za trgovinu: docent Dario Dunković, docent Ivan Kovač i izvanredni profesor Tomislav Baković.

Urednici su pripremili retrospekciju odabranih znanstvenih radova izloženih na dosadašnjim međunarodnim konferencijama “Perspektive trgovine / Trade Perspectives” koje se redovito od 2011. godine održavaju na Ekonomskom fakultetu u organizaciji Katedre za trgovinu. Knjiga obuhvaća dvanaest poglavlja prevedenih na hrvatski jezik čime je obuhvaćeno ukupno dvadeset i tri autora.

Knjiga je sufinancirana sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Ovo djelo je rijedak doprinos izučavanju trgovine koja je jedna od glavnih djelatnosti domaćeg gospodarstva i važna disciplina ekonomske znanosti. Predstavlja koristan primjer kako se mogu širiti rezultati znanstvenih istraživanja koji mogu pomoći studentima i stručnjacima.

Knjiga obuhvaća ova tematska poglavlja: Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta (Dario Dunković, Tomislav Baković i Ivan Kovač), Primjena principa upravljanja kvalitetom u opskrbnim lancima (Tomislav Baković, Ines Dužević i Tonći Lazibat), Kvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo (Nikola Knego), Značenje i važnost elektroničke trgovine u suvremenom gospodarstvu (Ivan Kovač i Antonia Brdarić), Važnost razmjene informacija u upravljanju opskrbnim lancem (Sanda Renko i Daniel Popović), Perspektive radne snage u hrvatskoj trgovini (Dario Dunković i Ivona Bernat), Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe (Kristina Petljak, Ivana Štulec i Sanda Renko), Pregled društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji hrane (Tonći Lazibat, Tomislav Baković i Mate Damić), Konkurentska prednost poduzeća u kriznim vremenima kroz upravljanje lancem opskrbe (Helena Nikolić i Maja Daraboš Longin), Socijalna samoposluga Rijeka kao socijalna inovacija u distribuciji hrane (Ivana Marić, Blaženka Knežević i Dario Džambo), Uloga i važnost špeditera u lancu opskrbe (Jadranka Bendeković, Dora Naletina i Marko Gotovac) i Uvid u programe lojalnosti u Hrvatskoj (Ivona Bačelić Grgić i Petra Škrobot).

U poglavljima se govori o više područja trgovinskog i maloprodajnog poslovanja. Autori obrađuju više različitih promjena i perspektiva koje obilježavaju suvremenu trgovinu i maloprodaju.

Cilj knjige bio je na jednom mjestu obuhvatiti važne poslovne aspekte trgovaca koji mogu pomoći kako znanstvenicima i studentima tako i stručnjacima iz prakse pružajući im nova znanja koja su nužna za unapređenje postojećih i inovacije poslovnih modela na tržištu.

Iako je većina radova u zbornicima objavljena na engleskom jeziku, ovom knjigom željelo se radove objaviti na hrvatskom jeziku kako bih ih se više približilo zainteresiranoj domaćoj javnosti.

You may also read!

1-Predstavljanje poslovnih rezultata dm

dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa i time potvrdio vodeću poziciju na tržištu

U četvrtak, 18. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su pokazali kako je dm zadržao vodeću

Read More...
studenti

Ivan Gašić predstavio Hrvatsku na 5. Europskom kongresu mladih poljoprivrednika

U Europskom parlamentu u Bruxellesu održan je 5. Europski kongres mladih poljoprivrednika na kojem je Hrvatsku predstavljao najbolji mladi

Read More...
digital

Održan okrugli stol “Digitalno bez prepreka”

Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva u suradnji s Udrugom slijepih Zagreb održao je u četvrtak, 18. listopada

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.