Jadran – Novi certifikat za nova tržišta

jadran

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, u smjeru realizacije strateškog plana poslovanja do 2025. godine koji predviđa obogaćivanje objekata u vidu turističke ponude više dodane vrijednosti, ušla je u proces certifikacije halal kvalitete svojih hotela.

U suradnji s Centrom za certificiranje halal kvalitete koji djeluje u sklopu Islamske zajednice u Hrvatskoj prošli je tjedan pokrenut edukacijski seminar za zaposlenike. Kuhari, konobari, recepcionari, djelatnici domaćinstva, direktori hotela, djelatnici odjela marketinga i prodaje i odjela nabave, sveukupno stotinjak djelatnika Jadrana d.d. upoznali su se s osnovnim religijskim komponentama Islama koje su odavno postale sastavni dio kulture i tradicije.

Obzirom da halal turizam na globalnom nivou predstavlja značajan udio koji u globalnoj sezoni premašuje brojku od 140 milijardi američkih dolara, onda ni ne čudi kako su se europske turističke perjanice već odavno prilagodile takvoj potražnji. Od europskih destinacija turisti iz islamskih zemalja najčešće posjećuju Francusku i Italiju. Te dvije predvodnice europskog turizma odavno su shvatile kako im upravo ta turistička niša donosi značajne prihode, te su se već poodavno prilagodile svojim gostima muslimanske vjeroispovijesti. Certificiranje halal proizvoda i uslužnih djelatnosti povećalo je značajno njihovu konkurentnost, ali je istodobno i europskim proizvođačima hrane otvorilo istočna tržišta.

”Produbljivanjem znanja i širenjem ponude Jadran d.d. želi ići u korak sa svjetskim turističkim trendovima te upravo na taj način želimo dati odgovor na sve vrste zahtjeva i želja različitih gostiju koji dolaze ili će doći na našu rivijeru. Ovo je isto tako prilika svima nama da zajedno naučimo i usvojimo nešto novo, te tako Crikvenici pružimo priliku da proširi svoju ponudu i na goste sa velikog halal tržišta. No, ovo je i prilika našim dobavljačima i partnerima da uz naš razvoj i oni prošire i prilagode svoje proizvode i usluge te tako postanu konkurentniji i na puno širem tržištu. Širenjem ponude i usvajanjem novih znanja i vještina stvaramo dodanu vrijednost od koje naša zajednica može imati samo koristi” izjavio je Dino Manestar predsjednik Uprave Jadran d.d.

Prema globalnim statistikama Svjetske turističke organizacije halal gosti na svojim odmorima troše u prosjeku 1700 američkih dolara što je za 500 dolara više od uobičajenog europskog gosta.

Proces certifikacije halal kvalitete u Jadranu d.d odvijat će se kontinuirano u slijedećih nekoliko mjeseci tako da će hoteli biti spremni u predstojećoj sezoni dočekati goste koji traže znak halal kvalitete.

Pročitajte još vijesti!

1-SOS mama, Zoran Relić(direktor SOS Dječjeg sela Ladimirevci) i Marija Franić(glasnogovornica Kauflanda)

Kaufland Hrvatska pomogao u opremanju SOS kuće Dunja

Kaufland Hrvatska još je jednom potvrdio svoju vjernost te donacijom od 20.000 kuna pomogao u opremanju SOS kuće Dunja.

Read More...
Franck Cappuccino

Okusi i mirisi ljeta u šalici ledenog Franck cappuccina

Kao dugogodišnji sponzor i partner turnira, Franck je i ove godine službena kava Plava laguna Croatia Opena u Umagu.

Read More...
1-Hrvoje Stojic, Zdenko Adrovic

HUB Izgledi: Agrokor neće ugroziti rast, ali veliki problemi ostaju

Glavni ekonomisti banaka objavili prosječna gospodarska očekivanja za 2017. Ekonomisti navode da ćemo zaostajati u rastu za drugim SIE

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!