Jadran započinje pripremu najveće kapitalne investicije u povijesti Crikvenice

kacjak

Strateškim poslovnim planom Jadrana predviđena je transformacija postojećih kapaciteta u visokokategorizirane kapacitete sa četiri zvjezdice međunarodnog „upper midscale“ standarda koje odmorišnim gostima, grupama od posebnih interesa i svih uzrasta srednje platežne moći pruža doživljaj aktivnog ljetnog odmora na suncu i dugoj plaži te obilje animacijskih, rekreacijskih i sportskih sadržaja u atraktivnom prirodnom ambijentu.

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, započela je pripremu najveće investicije u povijesti Crikvenice – uređenje turističkog naselja i kampa Kačjak. Nakon izlaska iz stečaja Jadran je započeo veliki investicijski ciklus koji je do sada dosegao gotovo 100 milijuna kuna, a kojim su podignuli kategorizaciju hotela Slaven sa dvije na tri zvjezdice, dva najveća hotela u grupaciji – hotela Katarina i Omorika – sa dvije na četiri zvjezdice te kampa Selce na tri zvjezdice. U tijeku su radovi na rekonstrukciji hotela Esplanade koji bi trebao biti najbolji hotel u grupaciji kao i uređenje kongresnih dvorana, wellness centra i bazena u hotelu Katarina. Uz sve te investicije u Jadranu se užurbano pripremaju projekti za daljnje investicije predviđene Strateškim poslovnim planom do 2025. godine.

Najveći investicijski zalogaj zasigurno je turističko naselje i kampiralište Kačjak koje smješteno je na istoimenom poluotoku u naselju Dramalj, samo četiri kilometra od Crikvenice. Na poznatom poluotoku 1964. godine izgrađeno je 12 paviljona i 35 bungalova koji su kroz protekle godine teškog poslovanja Jadrana d.d. sve više propadali pa su danas van funkcije dva paviljona. Uz takve smještajne kapacitete, na poluotoku nalaze se i tenis i košarkaški tereni, mini golf igralište, boćalište, centralni restoran, disko klub te objekt recepcije i aperitiv bara.

Godinama neriješeni imovinsko-pravni odnosi na tom poluotoku koji su direktna posljedica vremena pretvorbe 90-ih godina eskalirali su 2010. godine kada je dan prije otvaranja stečaja spornim sporazumom navedeni poluotok većim dijelom prestao biti vlasništvo Jadrana. Srećom, nakon otvaranja stečajnog postupka u cilju očuvanja cjelovitosti Jadrana d.d., Republika Hrvatska je sa vrijednošću navedenog zemljišta dokapitalizirala Jadran te je nakon okončanja stečaja Jadran ponovno i formalno preuzeo Kačjak u svoje vlasništvo.

Strateškim poslovnim planom Jadrana predviđena je transformacija postojećih kapaciteta u visokokategorizirane kapacitete sa četiri zvjezdice međunarodnog „upper midscale“ standarda koje odmorišnim gostima, grupama od posebnih interesa i svih uzrasta srednje platežne moći pruža doživljaj aktivnog ljetnog odmora na suncu i dugoj plaži te obilje animacijskih, rekreacijskih i sportskih sadržaja u atraktivnom prirodnom ambijentu. Prostornim planom Grada Crikvenice predviđeno je da se postojeća izgrađena struktura transformira u kapacitete visoke kategorije kapaciteta 900 kreveta u turističkom naselju i 200 kreveta u kampu, a plan Jadrana je da već u fazi planiranja predvidi mogućnost dodatnog podizanja kategorije sukladno budućim zahtjevima tržišta.

„Ovaj projekt je doista veliki izazov za nas jer se radi o iznimno atraktivnom području sa planiranom investicijom od preko 18 milijuna eura. Nakon sređivanja imovinsko-pravnih odnosa, što je predstavljalo također velik izazov, na ovom području želimo našim gostima pružiti aktivni ljetni odmor u prekrasnom prirodno ambijentu na plaži sa animacijom, ali isto tako želimo posebnu pozornost posvetiti grupama od posebnih interesa u pred i post sezoni sa programima pustolovnog turizma. Obzirom na veličinu zahvata kao visinu investicije, ovo je zasigurno najveći kapitalni projekt u povijesti Grada Crikvenice što mu dodatno daje na težini naša je želja da se taj projekt realizira na zadovoljstvo svih građana i naših gostiju“, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadran d.d.

Obzirom da prostorni plan Grada Crikvenice predviđa izradu urbanističkog plana uređenja, Jadran je u listopadu prošle godine uputio gradskoj upravi pismo namjere kojom je iskazao spremnost na izradu i financiranje navedenog plana, a u Jadranu ističu da je Gradsko vijeće reagiralo vrlo brzo te već slijedeći mjesec donijelo odluku o izradi navedenog plana kojeg će u potpunosti financirati Jadran. U samoj izradi plana sudjelovati će i Grad Crikvenica kako bi se pronašla najoptimalnija rješenja, prvenstveno za pristup navedenom naselju što je trenutno moguće isključivo kroz cijelo naselje Dramalj, a koncept sadržaja i smještajnih kapaciteta već je izrađen u suradnji sa globalnim liderom u hotelskom savjetovanju Horwath HTL koji su izradili i Strateški poslovni plan Jadrana do 2025. godine.

Nakon što idejno rješenje i urbanistički plan budu gotovi slijedi javna rasprava te prihvaćanje plana što je temelj za izradu projektne dokumentacije i ishodovanje potrebnih dozvola. Obzirom da se na Kačjaku trenutno nalaze dotrajali kapaciteti djelom i van funkcije, realizacija projekta trebala bi započeti već 2020. godine jer prijeti opasnost od dodatnog zatvaranja smještajnih objekata, a to bi sa sobom nosilo velike posljedice za poslovanje Jadrana obzirom da se radi o najvećem objektu u grupaciji. Upravo iz tog razloga u Jadranu užurbano pripremaju inicijalnu javnu ponudu dionica te uvrštenje dionica na Zagrebačku burzu kako bi se prikupio potreban kapital za nastavak započetog investicijskog ciklusa vrijednog preko 300 milijuna kuna.

Pročitajte još vijesti!

podravka

Akcija “Kupujmo hrvatsko” slavi 20 rođendan

Na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića i Europskom trgu u četvrtak i petak se održava akcija Hrvatske gospodarske komore

Read More...
ppk

Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije

Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić sa svojim suradnicima te župan Karlovačke županije Damir Jelić i gradonačelnik Karlovca Damir Mandić danas

Read More...
expo

Na Jadranskom sajmu u Budvi dodijeljene nagrade EXPO TROPHY

AD Jadranski sajam u cilju poticanja tržišnog komuniciranja, edukacije potrošača, marketinškog i propagandnog prezentiranja proizvoda, dodjeljuje najuspješnijim izlagačima priznanje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!