Na Jadranskom sajmu od 05. do 09. travnja održat će se 41. Sajam namještaja, opreme za domaćinstva, poslovne prostore i unutrašnju dekoraciju i 11. Sajam umjetnina – Art Expo

budva

Raznovrsna ponuda i popunjeni kapaciteti planirani za ove izložbe najavljuju ozbiljnu namjeru učesnika da kvalitetom i cijenama u konkurentskom okruženju povedu borbu za kupce u periodu intenzivnog opremanja prostora ugostiteljkih i smještajnih objekata, uoči nastupajuće turističke sezone.

U pet sajamskih hala i na platoima Jadranskog sajma, Sajam namještaja okupit će 65 direktnih i indirektnih izlagača, predstavljajući vlastite proizvodne programe izlagača i programe distribucije iz ukupno 16 zemalja. Novi izlagači, koji se po prvi put predstavljaju tržištu na ovaj način su značajno obilježje manifestacije s aspekta osvježenja ponude, novih proizvoda i tehnologija ali i cjenovne konkurencije. Ove godine 25% učesnika su novi izlagači i uz tradicionalne dugogodišnje učesnike sajma dodatno afirmiraju poslovnu komponentu i regionalni značaj manifestacije.

Na jednom mjestu publici će se predstaviti proizvodi kompanija koje postavljaju standarde industrije u svjetskim okvirima – kvalitetom, cijenom, konceptom prezentacije i regionalne kompanije proizvođači iz oblasti primarne prerade, stolarije, izrade pločastog i masivnog namještaja, projektiranja i inženjering poslova.

Na Sajmu će biti predstavljen kućni namještaj – kuhinje, blagovaonice, dnevni boravci, spavaće sobe i kupaonice, kancelarijski namještaj, oprema za domaćinstva, poslovne prostore, ugostiteljske objekte i smještajne kapacitete, vrtni program i ostale vrste namještaja, raznovrsnog dizajna i cjenovnih kategorija.

U segmentu Sajma umjetnina, publici će se prodajnom izložbom slika, grafika, akvarela i crteža predstaviti likovni umjetnici iz Crne Gore, kao i Crnogorsko udruženje kolekcionara antikviteta – nakita, ordenja, znamenja, trofejnog oružja i dekorativnog antiknog namještaja. Na taj način se proširuju mogućnosti kako učesnika da komercijaliziraju umjetnine, tako i posjetitelja da kompletiraju opremanje životnog i poslovnog ambijenta.

Jadranski sajam će najuspješnije prezentacije učesnika nagraditi tradicionalnim EXPO TROPHY nagradama. Posjetitelji će biti u prilici da u nagradnoj igri osvoje neku od nagrada koje Jadranski sajam dodjeljuje u suradnji s izlagačima.
Raznovrstan asortiman proizvoda na jednom mjestu, jednostavnost i lakoća kompletnog planiranja i opremanja enterijera, sajamski popusti su najvažnije odrednice koje publici preporučuju ovogodišnje izdanje izložbe.

Svečano otvaranje biti će u srijedu, 05. travnja s početkom u 11 sati.

Pročitajte još vijesti!

metro

METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina

Mario Mihelj i Duje Kanajet kuhali za kolege i vlasnike zagrebačkih restorana U utorak 19. lipnja, METRO Cash &

Read More...
podravka

Održan Dan polja pšenice

Podravka planira otkupiti 40.000 tona pšenice Podravka je i ove godine obilježila početak žetve pšenice organizacijom stručnog skupa „Dan

Read More...
podravka

Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018. godine

Na svečanoj ceremoniji dodjele Regionalne nagrade Biznis partner 2018, koja je održana u Hotelu Crowne Plaza u Beogradu u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake