Jägermeister i dalje najprodavanije uvozno alkoholno piće u Hrvatskoj s gotovo 900.000 0.7L boca u 2017. godini

In Istraživanja
Your Jägermeister Your Story

Najpoznatiji biljni liker na svijetu lani premašio brojku od 92 milijuna prodanih boca globalno

Tvrtka G3 Spirits u prošloj financijskoj godini je prodala za Hrvatsku ogromnih 893.031 0,7L boca, čime je najpoznatiji biljni liker na svijetu još jednom potvrdio lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu, koju drži već više od desetljeća. Ova brojka na najbolji mogući način pokazuje koliko Hrvati vole Jägermeister, a prodana količina je, inače, za više od 300.000 boca veća od one drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Važnu ulogu u zadržavanju njegove popularnosti na hrvatskom tržištu prošle godine je imala nova komunikacijska platforma Your Jägermeister. Your Story., u sklopu koje su predstavljene i redizajnirana boca, nova etiketa i osvježeni logo. Ona je bila osnova za kompletnu komunikaciju s potrošačima dajući im do znanja da je Jägermeister uz njih bez obzira na prigodu, situaciju i vrstu zabave koju su odabrali, ali im istovremeno nudeći brojne inovativne i za hrvatsko tržište jedinstvene aktivnosti i projekte s čime će se nastaviti i u 2018.

Upravo originalne marketinške aktivnosti Jägermeistera te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu zaslužne su za njegov globalni uspjeh. U prošloj godini Mast-Jägermeister SE nastavio je tako trend rasta brenda što dokazuje i 92,4 milijuna prodanih 0,7L boca, što je povećanje od oko milijun boca na svjetskoj razini u odnosu na 2016. godinu. Zahvaljujući dugogodišnjoj i dosljednoj globalnoj ekspanziji, koja se pokazala ključnom za stjecanje titule najprodavanijeg likera na svijetu, danas je Jägermeister prisutan u čak 135 zemalja, s tendencijom stalnog širenja.

Zanimljiv je podatak da je u ukupnoj prodaji Jägermeistera u prošloj godini, unatoč značajnom rastu globalne popularnosti, matično njemačko tržište sudjelovalo s čak 20 posto odnosno 18,5 milijuna boca. Dodatno, iznimno dinamičan rast prodaje zabilježile su zemlje istočne Europe pa su tako Rusija, Češka, Poljska te mlađa tržišta poput Ukrajine i Rumunjske ostvarila čak dvoznamenkati porast. Situacija u drugim dijelovima svijeta dodatno podupire strategiju međunarodne ekspanzije, koju tvrtka provodi već dugi niz godina.

“Uzbuđeni smo zbog rasta prodaje od preko 50 posto u Aziji te do 16 posto u Latinskoj Americi. Postigli smo, također, i velik napredak u stvaranju temelja za dugoročan rast u afričkim zemljama”, navodi Michael Volke, predsjednik izvršnog odbora Mast-Jägermeister SE.

Jägermeister je ostvario odlične rezultate i na tradicionalnijim tržištima kao što su Austrija, Nizozemska te skandinavske zemlje. Dvoznamenkasti rast prodaje u trgovinama u sklopu zračnih luka zaokružio je uspješnu prodajnu godinu i dodatno učvrstio globalnu poziciju Jägermeistera kao jednog od vodećih brendova u kategoriji premium alkoholnih pića.

You may also read!

ged

Zagrebačkom velesajmu dodijeljena prestižna nagrada globalnog udruženja sajmova za izniman doprinos razvoju sajamske industrije

Zagrebački velesajam dobitnik je nagrade 2019. Exhibition World/UFI GED Award, koju mu je dodijelilo Međunarodno udruženje sajmova (UFI -

Read More...
turizam

Nerealno visoke stope rasta turizma su stvar prošlosti

Nerealno visoke stope rasta turizma su stvar prošlosti, a slijedi borba za svakog gosta s mediteranskom konkurencijom, ocijenjeno je

Read More...
proizvod

Eurostat: Hrvatska u svibnju među zemljama s najvećim padom industrijske proizvodnje

Hrvatska je u svibnju bila među zemljama Europske unije s najvećim padom industrijske proizvodnje na mjesečnoj razini, dok procjene

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.