Jägermeister i dalje najprodavanije uvozno alkoholno piće u Hrvatskoj s gotovo 900.000 0.7L boca u 2017. godini

In Istraživanja
Your Jägermeister Your Story

Najpoznatiji biljni liker na svijetu lani premašio brojku od 92 milijuna prodanih boca globalno

Tvrtka G3 Spirits u prošloj financijskoj godini je prodala za Hrvatsku ogromnih 893.031 0,7L boca, čime je najpoznatiji biljni liker na svijetu još jednom potvrdio lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu, koju drži već više od desetljeća. Ova brojka na najbolji mogući način pokazuje koliko Hrvati vole Jägermeister, a prodana količina je, inače, za više od 300.000 boca veća od one drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Važnu ulogu u zadržavanju njegove popularnosti na hrvatskom tržištu prošle godine je imala nova komunikacijska platforma Your Jägermeister. Your Story., u sklopu koje su predstavljene i redizajnirana boca, nova etiketa i osvježeni logo. Ona je bila osnova za kompletnu komunikaciju s potrošačima dajući im do znanja da je Jägermeister uz njih bez obzira na prigodu, situaciju i vrstu zabave koju su odabrali, ali im istovremeno nudeći brojne inovativne i za hrvatsko tržište jedinstvene aktivnosti i projekte s čime će se nastaviti i u 2018.

Upravo originalne marketinške aktivnosti Jägermeistera te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu zaslužne su za njegov globalni uspjeh. U prošloj godini Mast-Jägermeister SE nastavio je tako trend rasta brenda što dokazuje i 92,4 milijuna prodanih 0,7L boca, što je povećanje od oko milijun boca na svjetskoj razini u odnosu na 2016. godinu. Zahvaljujući dugogodišnjoj i dosljednoj globalnoj ekspanziji, koja se pokazala ključnom za stjecanje titule najprodavanijeg likera na svijetu, danas je Jägermeister prisutan u čak 135 zemalja, s tendencijom stalnog širenja.

Zanimljiv je podatak da je u ukupnoj prodaji Jägermeistera u prošloj godini, unatoč značajnom rastu globalne popularnosti, matično njemačko tržište sudjelovalo s čak 20 posto odnosno 18,5 milijuna boca. Dodatno, iznimno dinamičan rast prodaje zabilježile su zemlje istočne Europe pa su tako Rusija, Češka, Poljska te mlađa tržišta poput Ukrajine i Rumunjske ostvarila čak dvoznamenkati porast. Situacija u drugim dijelovima svijeta dodatno podupire strategiju međunarodne ekspanzije, koju tvrtka provodi već dugi niz godina.

“Uzbuđeni smo zbog rasta prodaje od preko 50 posto u Aziji te do 16 posto u Latinskoj Americi. Postigli smo, također, i velik napredak u stvaranju temelja za dugoročan rast u afričkim zemljama”, navodi Michael Volke, predsjednik izvršnog odbora Mast-Jägermeister SE.

Jägermeister je ostvario odlične rezultate i na tradicionalnijim tržištima kao što su Austrija, Nizozemska te skandinavske zemlje. Dvoznamenkasti rast prodaje u trgovinama u sklopu zračnih luka zaokružio je uspješnu prodajnu godinu i dodatno učvrstio globalnu poziciju Jägermeistera kao jednog od vodećih brendova u kategoriji premium alkoholnih pića.

You may also read!

kaufland

Kaufland svečano otvorio prvi Solar Carport – nadstrešnice za automobile s ugrađenim solarnim panelima

Kaufland je na lokaciji svoje poslovnice Blato u Zagrebu službeno obilježio puštanje solarnih panela u pogon. Ovaj projekt pametnih

Read More...
nekretnine

Zagreb privlači pažnju svih sudionika na tržištu nekretnina

Cushman & Wakefield, vodeća svjetska tvrtka za pružanje usluga na tržištu nekretnina koja je prošli tjedan priopćila da je

Read More...
jagode

Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama

Na zagrebačkom Cvjetnom trgu protekle je subote mirisalo po jagodama, pršutu i vinu, prepoznatljivim aromama i mirisima vrgorskog kraja

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.