Jägermeister i dalje najprodavanije uvozno alkoholno piće u Hrvatskoj s gotovo 900.000 0.7L boca u 2017. godini

In Istraživanja
Your Jägermeister Your Story

Najpoznatiji biljni liker na svijetu lani premašio brojku od 92 milijuna prodanih boca globalno

Tvrtka G3 Spirits u prošloj financijskoj godini je prodala za Hrvatsku ogromnih 893.031 0,7L boca, čime je najpoznatiji biljni liker na svijetu još jednom potvrdio lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu, koju drži već više od desetljeća. Ova brojka na najbolji mogući način pokazuje koliko Hrvati vole Jägermeister, a prodana količina je, inače, za više od 300.000 boca veća od one drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Važnu ulogu u zadržavanju njegove popularnosti na hrvatskom tržištu prošle godine je imala nova komunikacijska platforma Your Jägermeister. Your Story., u sklopu koje su predstavljene i redizajnirana boca, nova etiketa i osvježeni logo. Ona je bila osnova za kompletnu komunikaciju s potrošačima dajući im do znanja da je Jägermeister uz njih bez obzira na prigodu, situaciju i vrstu zabave koju su odabrali, ali im istovremeno nudeći brojne inovativne i za hrvatsko tržište jedinstvene aktivnosti i projekte s čime će se nastaviti i u 2018.

Upravo originalne marketinške aktivnosti Jägermeistera te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu zaslužne su za njegov globalni uspjeh. U prošloj godini Mast-Jägermeister SE nastavio je tako trend rasta brenda što dokazuje i 92,4 milijuna prodanih 0,7L boca, što je povećanje od oko milijun boca na svjetskoj razini u odnosu na 2016. godinu. Zahvaljujući dugogodišnjoj i dosljednoj globalnoj ekspanziji, koja se pokazala ključnom za stjecanje titule najprodavanijeg likera na svijetu, danas je Jägermeister prisutan u čak 135 zemalja, s tendencijom stalnog širenja.

Zanimljiv je podatak da je u ukupnoj prodaji Jägermeistera u prošloj godini, unatoč značajnom rastu globalne popularnosti, matično njemačko tržište sudjelovalo s čak 20 posto odnosno 18,5 milijuna boca. Dodatno, iznimno dinamičan rast prodaje zabilježile su zemlje istočne Europe pa su tako Rusija, Češka, Poljska te mlađa tržišta poput Ukrajine i Rumunjske ostvarila čak dvoznamenkati porast. Situacija u drugim dijelovima svijeta dodatno podupire strategiju međunarodne ekspanzije, koju tvrtka provodi već dugi niz godina.

“Uzbuđeni smo zbog rasta prodaje od preko 50 posto u Aziji te do 16 posto u Latinskoj Americi. Postigli smo, također, i velik napredak u stvaranju temelja za dugoročan rast u afričkim zemljama”, navodi Michael Volke, predsjednik izvršnog odbora Mast-Jägermeister SE.

Jägermeister je ostvario odlične rezultate i na tradicionalnijim tržištima kao što su Austrija, Nizozemska te skandinavske zemlje. Dvoznamenkasti rast prodaje u trgovinama u sklopu zračnih luka zaokružio je uspješnu prodajnu godinu i dodatno učvrstio globalnu poziciju Jägermeistera kao jednog od vodećih brendova u kategoriji premium alkoholnih pića.

You may also read!

Davor Zeljko

Otvorenje prve prodavaonice u Ogulinu dm obilježio uređenjem dječjeg igrališta u naselju Struga

U srijedu, 17. listopada dm je Gradu Ogulinu predao donaciju vrijednu 44.600 kuna zahvaljujući kojoj je uređeno gradsko dječje

Read More...
1-sastanak gospodarstvenika

Burilović: Sportske uspjehe moramo preslikati u gospodarstvo

Hrvatski i francuski gospodarstvenici sastali se u Parizu Trgovinska razmjena Hrvatske i Francuske konstantno raste. No, moja želja je da

Read More...
PEVEC_PROČELJE

Pevec očekuje ove godine dobit od 140 mln kn, najavljuje daljnji rast plaća

Trgovački lanac Pevec u ovoj godini očekuje da će ostvariti prihode od dvije milijarde kuna, što je 19 posto

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.