U kampanji ‘Reci DA!’ donirano pola milijuna kuna

Humanitarna kampanja Reci DA!

U humanitarnoj kampanji Reci DA! prikupljeno je više od pola milijuna kuna za obnovu 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska.

Partneri kampanje, tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, s ponosom ističu da je njihova suradnja dovela do uljepšavanja svakodnevice djece koja odrastaju u dječjim domovima. Rezultati cjelokupne kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu Antuna Gustava Matoša u kojemu je prije dvije godine i započela kampanja Reci DA!

Humanitarna kampanja Reci DA! ispunila je svoj cilj! U trinaest dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska svakodnevica je ljepša i ugodnija zahvaljujući donaciji u iznosu od 552.358 kuna. Kampanju Reci DA! zajednički su provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a trajala je dvije godine.

Kupci su kampanju mogli podržati kupnjom istaknutih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla. Cjelokupni rezultati dvogodišnje kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu Antuna Gustava Matoša u kojemu je humanitarna kampanja Reci DA! i započela.

„Društveno odgovorno poslovanje u srži je djelovanja tvrtke Procter&Gamble u svim sredinama u kojima smo prisutni, a brojni naši programi diljem svijeta su usmjereni na poboljšavanje životnih uvjeta djece i ugroženih obitelji. Iznimno smo ponosni što smo i u Hrvatskoj pridonijeli uljepšavanju svakodnevice djeci koja su u dječjim domovima pronašla privremeno ili stalno mjesto odrastanja. Uređivanjem dječjih soba, te prostora za igru i učenje omogućili smo im da se osjećaju ugodnije u svojoj drugoj obitelji. U ime tvrtke Procter&Gamble zahvaljujem svim sudionicma humanitarne kampanje Reci DA!, a posebno kupcima naših proizvoda koji su prepoznali i podržali zajedničke napore tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska“, izjavila je Lana Zanne Latos, generalna direktorica P&G-ja za Hrvatsku i Sloveniju.

Donacija je usmjerena prema domovima u Zagrebu, Osijeku, Splitu, Puli, Selcu, Vinkovcima, Lipiku, Sl. Brodu, Karlovcu, Koprivnici, Lovranu, Sisku i Dubrovniku.

„Nakon dvije godine humanitarne kampanje Reci DA! možemo s ponosom reći da smo svi zajedno jedna velika Reci DA! obitelj. Povezuje nas zajednički napor da djeci koja su se zbog teških životnih okolnosti našla u dječjim domovima omogućimo ljepšu svakodnevicu, i sada možemo istaknuti da smo u tome zaista i uspjeli. Potaknuli smo lokalnu zajednicu da se odazove pozivu na akciju i da svojim sudjelovanjem omogući uljepšavanje dječje svakodnevice. Hvala svima koji su dali svoj doprinos jer nam je to poticaj da nastavimo i dalje odgovarati na potrebe lokalne zajednice u sredinama u kojima smo prisutni“, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Kampanju Reci DA! od samog početka podržava Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja. U ime tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.

„Humanitarna kampanja Reci DA! jedina je koja je obuhvatila sve domove kojima je osnivač Republika Hrvatska zbog čega tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska zaslužuju posebno priznanje. Iskorak koji je napravljen prema djeci i trud koji je uložen kako bi im se omogućilo ugodnije odrastanje ostat će trajno zabilježeni u svim domovima u kojima je donacija omogućila uređenje prostora ili nabavu potrebne opreme. Zahvaljujem svim sudionicima koji su svojim osobnim zalaganjem pokrenuli kampanju Reci DA! i time djeci omogućili da im svaki dan bude ispunjen vedrinom, ali i povjerenjem u zajednicu“, izjavila je državna tajnica Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Marija Pletikosa.

Na predstavljanju cjelokupnih rezultata humanitarne kampanje Reci DA! bili su i ambasadori kampanje, dizajnerica interijera Mirjana Mikulec, voditeljica Karmela Vukov Colić i spisateljica za djecu Sanja Pilić. One su svojim sudjelovanjem i posjetom dječjim domovima značajno pridonijele širenju poruka kampanje i ostvarenju zajedničkog cilja. Na linku pogledajte njihove video poruke zahvale svim sudionicima humanitarne kampanje Reci DA!

Pročitajte još vijesti!

Grüne Woche 2018

HGK: Hrvatski proizvođači na sajmu Grüne Woche 2018 u Berlinu

Na 82. berlinskom sajmu Međunarodni zeleni tjedan-Grüne Woche 2018., koji je otvoren u petak, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore

Read More...
krapina

Krapinsko-zagorska županija među liderima u kontinentalnom turizmu

Krapinsko-zagorska županija među liderima je u kontinentalnom turizmu, ostvarivši iza grada Zagreba i Karlovačke županije najveći broj dolazaka turista

Read More...
kina

U Veneciji započela “Turistička godina EU-Kina 2018”

Početak projekta “Turistička godina EU-Kina 2018“ za jačanje suradnje Kine i zemalja EU-a u području turizma svečano je obilježen

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!