Kaufland iznenadio večerom pod zvjezdanim nebom uz moto „Naše mi najbolje paše“

In Potrošači
kaufland

Kreativne i moderne sljedove jela s proizvodima malih hrvatskih proizvođača i OPG-ova za okupljene je pripremao poznati zagrebački chef Marin Rendić.

Kroz sljedove večere pod zvijezdama pred novom 40. poslovnicom Kauflanda u Hrvatskoj goste su vodili Ivana Mišerić i Ivan Šarić. Povod za ovu ekskluzivnu večeru, kojom je chef Marin Rendić razmazio nepca gostiju, najava je nastavka kampanje „Naše mi najbolje paše“. Riječ je o dodatnom proširenju već dobro uhodane suradnje Kauflanda i malih domaćih proizvođača i OPG-ova pa su tako u kampanju uključeni novi proizvođači koji će obogatiti Kaufland marke K-Classic i K-Favourites s nešto više od 80 novih, vrhunskih domaćih proizvoda.

Svi proizvodi obuhvaćeni kampanjom posebni su po tome što ih spravljaju domaći proizvođači prema tradicionalnoj recepturi, hrvatskog su podrijetla, a njihov je glavni sastojak, odnosno sirovina, iz Republike Hrvatske. Osim toga, kvalitetu svih K-Classic i K-Favourites Naše mi najbolje paše proizvoda potvrdio je Nastavni zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ svojom oznakom kontrolirane kvalitete.

Mali proizvođači i OPG-ovi su važan segment poslovanja Kauflanda koji su razvijali od samih početaka u Hrvatskoj pa tako danas Kaufland surađuje sa 70 dobavljača, a ovisno o sezoni, oko 60% voća i povrća u Kauflandu je iz Hrvatske. „Kroz kampanju Naše mi najbolje paše širimo suradnju s domaćim proizvođačima te ćemo tako vlastiti asortiman obogatiti novim, vrhunskim domaćim proizvodima iz kategorija sir i mlijeko, jaja, brašno, salame, ulja, a sve unutar svojih K-Classic i K-Favourites marki“, naglasio je Daniel Šturm, član Uprave Kauflanda za Nabavu.

Kako bismo svi i dalje uživali u tim okusima, mirisima i delicijama koje su stvarale vrijedne ruke naših OPG-ovaca, na svima nama je da ih podržimo kupovinom u najbližoj Kaufland trgovini.

Više informacija o kampanji „Naše mi najbolje paše“ i uključenim proizvođačima možete pronaći ovdje: https://www.kaufland.hr/asortiman/nase-najbolje-pase.html

You may also read!

Petrokemija

Petrokemija ostvarila znatan rast neto dobiti, na 315 milijuna kuna

Petrokemija je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 315 milijuna kuna, znatno više u odnosu

Read More...
virus

Kontrola širenja Covid-19 u radnom okruženju

Zdravstveni sustav u Hrvatskoj kao i širom Europe i svijeta sve se teže nosi s novim valom širenja epidemije

Read More...
Meggle

Fortenova grupa i Meggle Hrvatska postigle dogovor o kupoprodaji nekretnina i proizvodne linije osječke mljekar

Belje plus, članica Fortenova grupe, i MEGGLE Hrvatska postigli su dogovor i potpisali sporazum o kupoprodaji imovine MEGGLE-ove mljekare

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.