Kaufland – službeni partner Djeda Božićnjaka

In Odnosi s javnošću
kaufland

„Nakon odrađenog posla treba se odmoriti“, smatra Djed Božićnjak. Badnjak je, svi darovi su dostavljeni. Sav zadovoljan korača prema svojim modernim, superbrzim saonicama, već maštajući o tome kako će se sada napokon opustiti, no veselje nije dugo potrajalo: odjednom zvuk mobitela – WhatsApp poruka njegove supruge kaže “A što je s hranom?!” Srećom, za sve tu je Kaufland.

Ovo je ukratko sadržaj spota aktualne božićne kampanje Kauflanda – „Službenog partnera Djeda Božićnjaka“. Kreativni tim koji je osmislio spot pojasnio je: „Bilo je zabavno pokazati da Djed Božićnjak nije samo mistični lik ili neka svemoćna osoba koja sama obavlja čitavu logistiku za Božić – on je čovjek kao ti i ja koji ima obitelj i isto obavlja kupovinu, kao svi mi.”

Cijeli TV-spot moći ćete vidjeti u večernjim satima od 14.11.2018. nadalje. Nije slučajnost što ćete opaziti međunarodni karakter spota. Naime, Kaufland je zastupljen u osam zemalja te se u svima prikazuje spot o Službenom partneru Djeda Božićnjaka. Zanimljivo je što se casting za glumce održao u Londonu, spot je snimljen u Varšavi, a glavni režiseri su Španjolci Tania Verduzco i Adrian Perez koji žive u SAD-u. Svi sudionici su se tijekom snimanja odlično zabavili.

„Uvjereni smo da će i naši gledatelji u Hrvatskoj osjetiti opuštenu atmosferu Božića“, komentirao je direktor Nabave i Marketinga u Hrvatskoj, Philipp Maximilian Sohler.

Što nam drugo preostaje nego udobno se smjestiti pred TV-ekranom u toplini našeg doma i uživati u ovoj modernoj božićnoj priči koja nam potvrđuje da čak ni Djed Božićnjak nema super moći, no ako ga sretnemo u ovakvim superbrzim saonicama, možda nas malo provoza do Kauflanda.

You may also read!

Fitch-Ratings

REJTING Fitch zadržao hrvatski kreditni rejting na BB+ i pozitivne izglede

Agencija Fitch u petak je zadržala hrvatski kreditni rejting na 'BB+', a izglede pozitivnima, istaknuvši da to odražava ravnotežu

Read More...
kupac

50 mjeseci kontinuiranoga rasta maloprodajnoga prometa

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo u listopadu ove godine bio, prema

Read More...
turisti

U listopadu u Hrvatskoj 12,4 posto više noćenja turista

U listopadu je u hrvatske komercijalne smještajne objekte došlo 963 tisuće turista, što je 13,3 posto više nego godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.