Kaufland – službeni partner Djeda Božićnjaka

In Odnosi s javnošću
kaufland

„Nakon odrađenog posla treba se odmoriti“, smatra Djed Božićnjak. Badnjak je, svi darovi su dostavljeni. Sav zadovoljan korača prema svojim modernim, superbrzim saonicama, već maštajući o tome kako će se sada napokon opustiti, no veselje nije dugo potrajalo: odjednom zvuk mobitela – WhatsApp poruka njegove supruge kaže “A što je s hranom?!” Srećom, za sve tu je Kaufland.

Ovo je ukratko sadržaj spota aktualne božićne kampanje Kauflanda – „Službenog partnera Djeda Božićnjaka“. Kreativni tim koji je osmislio spot pojasnio je: „Bilo je zabavno pokazati da Djed Božićnjak nije samo mistični lik ili neka svemoćna osoba koja sama obavlja čitavu logistiku za Božić – on je čovjek kao ti i ja koji ima obitelj i isto obavlja kupovinu, kao svi mi.”

Cijeli TV-spot moći ćete vidjeti u večernjim satima od 14.11.2018. nadalje. Nije slučajnost što ćete opaziti međunarodni karakter spota. Naime, Kaufland je zastupljen u osam zemalja te se u svima prikazuje spot o Službenom partneru Djeda Božićnjaka. Zanimljivo je što se casting za glumce održao u Londonu, spot je snimljen u Varšavi, a glavni režiseri su Španjolci Tania Verduzco i Adrian Perez koji žive u SAD-u. Svi sudionici su se tijekom snimanja odlično zabavili.

„Uvjereni smo da će i naši gledatelji u Hrvatskoj osjetiti opuštenu atmosferu Božića“, komentirao je direktor Nabave i Marketinga u Hrvatskoj, Philipp Maximilian Sohler.

Što nam drugo preostaje nego udobno se smjestiti pred TV-ekranom u toplini našeg doma i uživati u ovoj modernoj božićnoj priči koja nam potvrđuje da čak ni Djed Božićnjak nema super moći, no ako ga sretnemo u ovakvim superbrzim saonicama, možda nas malo provoza do Kauflanda.

You may also read!

Kolinda Grabar Kitarović

Burilović: Politikantstvo i populizam glavne kočnice razvoja

Zlatna kuna za životno djelo Ivanu Kataviću „Treba nam kvalitetniji sustav poticanja inovacija i kreativnosti. Ne smijemo biti fokusirani samo

Read More...
biodroga

Svi BIODROGA tretmani bazirani su na sistematičnom pristupu njezi kože

THE CELLMED METHOD – 4 KORAKA DO ZDRAVE KOŽE ANTI – TOX Thermo tretman Trajanje tretmana: 30 min Opis: Imate li umornu kožu

Read More...
HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.