Konzum spreman na povećanu potražnju i provodi dodatne preventivne mjere zaštite kupaca i zaposlenika

In Zdravlje
konzum

U najvećem maloprodajnom lancu u Hrvatskoj prodavaonice i skladišta adekvatno su opremljeni, a u svim trgovinama, skladištima i upravnoj zgradi provode se pojačane higijenske i sanitarne mjere

Dobro opremljene prodavaonice i skladišta
Sva skladišta i prodavaonice Konzuma dobro su opremljena, a zalihe se dodatno pojačavaju, osobito kad je riječ o namirnicama i proizvodima koje kupci u ovim trenucima najviše traže. Na taj je način Konzum u potpunosti spreman na povećanu potražnju u svim svojim trgovinama te poduzima sve mjere kako bi odgovorio i na eventualni budući porast potražnje.

„Budući da očekujemo dodatno povećanje prometa u trgovinama, pojačali smo i nastavljamo povećavati zalihe proizvoda. Naši djelatnici redovito pune police i izlažu proizvode, no molimo kupce za razumijevanje i strpljenje ako nekih proizvoda u određenom trenutku nema na policama – to je samo zato što ih ne stignemo dovoljno brzo staviti na policu. Stavljamo fokus na namirnice i proizvode za kojima trenutno vlada najveća potražnja, a neke od njih i dodatno izlažemo u koridorima trgovina, kako bi kupcima bili još dostupniji. Provodimo sve mjere kako bi naši kupci mogli nabaviti sve što u ovom trenutku smatraju potrebnim“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Funkcionalan lanac opskrbe iz Hrvatske i inozemstva
Opskrbni lanac Konzuma i u ovim trenucima rasta potražnje dobro funkcionira te su sva skladišta dobro opremljena, uz dodatna povećanja zaliha. Kad je riječ o isporuci robe iz ugroženih područja, primjerice Italije, u Konzumu su uvedene dodatne kontrole procesa uvoza robe te nastavljaju pratiti preporuke nadležnih institucija. U slučaju ograničenja isporuke iz te ili drugih zemalja imaju dovoljne zalihe proizvoda za neometano poslovanje.

„Kako bismo kupcima osigurali potrebne namirnice u slučaju ograničenja ili prekida isporuke iz ugroženih zemalja, neprestano tražimo i alternativne izvore nabave. Najveći naglasak stavljamo na suradnju s domaćim dobavljačima, koja je strateški prioritet u našem poslovanju od samog početka pa tako i u trenutnoj situaciji“, istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma. Proizvodi domaćeg podrijetla u Konzumovom prometu sudjeluju s više od 75 posto, a u nekim svježim kategorijama kao što su voće i povrće, meso, riba i pekarski proizvodi taj se broj penje i na više od 80 posto.

Pojačane zaštitne mjere radi sigurnosti kupaca i zaposlenika
U svim prodavaonicama, skladištima i upravnoj zgradi Konzuma poduzimaju se sve mjere preventivne zaštite sukladno preporukama nadležnih institucija. Tako se uz redovite higijenske i sigurnosne procedure provode i pojačane higijenske i sanitarne mjere u lancu opskrbe, u prodavaonicama i uredskim prostorima te redovita dezinfekcija blagajni, opreme i POS uređaja.

S ciljem dodatne zaštite sigurnosti kupaca i zaposlenika, uspostavljen je i operativni tim za krizna stanja, čiji su članovi dostupni u bilo koje doba dana i raspoloživi za okupljanje u vrlo kratkom roku u slučaju potrebe. Pripremljene su procedure i upute o postupanju u slučaju različitih mogućih scenarija vezanih za koronavirus za zaposlenike u svim prodavaonicama, skladištima i upravnoj zgradi.

„Konzumu su sigurnost i zdravlje kupaca i zaposlenika na prvom mjestu te smo stoga uveli dodatne preventivne mjere kako bi naši kupci sigurno i neometano mogli nastaviti obavljati kupnju. Nastavljamo pratiti situaciju kako bismo adekvatno reagirali ako nastanu nove okolnosti koje bi zahtijevale dodatna postupanja“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Kupnja putem interneta
Online trgovina bilježi veliki porast narudžbi te Konzum poduzima sve mjere kako bi kupcima i zaposlenicima maksimalno pojednostavio proces kupnje i dostave te otvorio što više termina dostave. Napravljen je dodatni update na internetskoj stranici kako bi cjelokupni sustav funkcionirao i pod većim opterećenjem, resursi su usmjereni s usluge Pokupi na usluge Drive in i dostave na kućna vrata te su povećani resursi za komisioniranje i dostavu robe.

Fokus je stavljen na proizvode koje kupci najviše traže, no i dalje su asortimanom pokrivene sve važnije kategorije proizvoda. Ipak, uslijed povećanog broja narudžbi do daljnjeg nije dostupna usluga Pokupi, a očekivano vrijeme dostave u ovom je trenutku sedam dana. Svaki se dan otvara određeni broj novih termina za uslugu Dostave i Drive-ina te svim našim kupcima zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju.

Neprestano pratimo daljnji razvoj situacije te smo spremni na dodatne mjere u skladu s novim informacijama.

You may also read!

hgk-zgrada

Vlada poslušala gospodarstvenike – tvrtke koje ne rade oslobođene doprinosa i poreza

Drugi set mjera za pomoć gospodarstvu uvažio je prijedloge gospodarstvenika da se tvrtke kojima je poslovanje zaustavljeno zbog koronavirusa

Read More...
pbz

PBZ napravio mjere za pomoć klijentima čiji su prihodi i poslovanje pogođeni COVID -19 pandemijom

MJERE ZA GRAĐANE/POTROŠAČE U svrhu ublažavanja posljedica izazvanih COVID-19 pandemijom, PBZ će omogućiti odgodu plaćanja svim korisnicima kredita kod kojih

Read More...
Burilović

Unatoč osjetnom padu gospodarstva, nije ugrožena opskrba

Podaci iz sustava fiskalizacije Porezne uprave potvrđuju da je domaće gospodarstvo zbog koronavirusa osjetno usporilo u odnosu na prošlu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.