Konzumovi Zdravoljupci osvojili Hrvatsku

In Odnosi s javnošću
1_Zdravoljupci

Porast prodaje posebno označenog voća i povrća za 10 do 15 posto, preko 3,5 milijuna pregleda videospota na Youtubeu, više od 570.000 prodanih Zdravoljubaca i vrijedna donacija vukovarskoj bolnici samo su neki od rezultata jedne od najuspješnijih Konzumovih kampanja.

2-infografika_Zdravoljupci.jpgKonzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate.

Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju veselu pjesmu i tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i preko 14.000 lajkova na Youtubeu. Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1.500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o Zdravoljupcima potaknule 60 posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija.

Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40 posto, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju.

Izvrsni rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna. Uređaj je uručen prošlog tjedna Poliklinici za otorinolaringologiju vukovarske bolnice, koja će ga koristiti u dijagnostici i liječenju vrtoglavica i poremećaja ravnoteže pacijenata koji u bolnicu dolaze iz cijele Hrvatske. Nakon uručenja donacije tri su maskote Zdravoljubaca, Banana Bela, Jagoda Jana i Češnjak Luka, posjetile najmlađe pacijente na Odjelu za pedijatriju vukovarske bolnice gdje su se fotografirale s mališanima i darivale im plišane igračke.

O velikom uspjehu kampanje koja se provodila i na tradicionalnim i digitalnim kanalima svjedoče i brojni pozitivni komentari roditelja koji su s oduševljenjem komentirali kako su njihova djeca uz Zdravoljupce i pjesmu koju su ubrzo naučila napamet zavoljela voće i povrće koje dotad nisu rado jela.

„Jako smo sretni što je kampanja s našim Zdravoljupcima izazvala toliki interes u cijeloj Hrvatskoj i ostvarila velik uspjeh, a posebno nas veseli što vidimo da su Zdravoljupci potaknuli i promjene u prehrambenim navikama i djece i odraslih. Projektom smo pokazali da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali u tolikoj mjeri. Takav nam je uspjeh najveća motivacija u daljnjim aktivnostima kojima ćemo nastaviti poticati redovitu konzumaciju voća i povrća, s naglaskom na nastavku kvalitetne partnerske suradnje s domaćim dobavljačima, koji su među našim najvažnijim dionicima“, izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.

You may also read!

1-Ministar Tomo Medved i predsjednik Uprave HPB-a Tomislav Vuić

Ministarstvo hrvatskih branitelja i Hrvatska poštanska banka potpisali sporazum o poticanju poduzetništva branitelja

SURADNJA MINISTARSTVA HRVATSKIH BRANITELJA I HPB-a: PROGRAM RAZVOJA PODUZETNIŠTVA ZA BRANITELJE Ministarstvo hrvatskih branitelja i Hrvatska poštanska banka potpisali su

Read More...
Europa Donna Hrvatska

Na dm ženskoj utrci prikupljeno više od 220 tisuća kuna za udrugu Europa Donna Hrvatska

U srijedu, 17. srpnja dm je Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna uručio donaciju u vrijednosti od 223.568,16

Read More...
Coca-Cola HBC Hrvatska ponovno u TOP 5 Poslodavaca Partnera

Coca-Cola HBC Hrvatska ponovno u TOP 5 Poslodavaca Partnera

Tvrtki Coca-Cola HBC Hrvatska i ove je godine dodijeljen certifikat Poslodavac Partner, prestižno priznanje za izvrsnost u upravljanju ljudskim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.