Korištenje umjetne inteligencije može povećati prodaju pet posto za manje od devet mjeseci

In Istraživanja
Robert Ćuzela Piljac

Umjetna inteligencija značajno olakšava poslovanje i velikih i malih kompanija – kako kroz strojno učenje i kreiranje sadržaja, tako i kroz istraživanje navika potrošača i formiranje cijena. Ipak svijest o tome koliko ovakvi alati mogu unaprijediti poslovanje, u kompanijama je na žalost i dalje niska, pokazalo je istraživanje konzultantske kuće Horváth.

Razvoj umjetne inteligencije svakodnevno donosi revolucionarne promjene u brojnim industrijama, a prošlogodišnje lansiranje ChatGPT platforme, dodatno je potaknulo raspravu može li nam umjetna inteligencija pomoći da budemo produktivniji, optimiziramo poslovanje kompanija, a u konačnici i pitanje hoće li nas zamijeniti roboti. “Tajna” uspjeha najnovijih programa umjetne inteligencije leži u prikupljenim podacima, no razumijevanje konteksta je ono što će u budućnosti činiti razliku u njihovoj efikasnosti i popularnosti.

Jedna od prednosti korištenja umjetne inteligencije u kompanijama, jest u kreiranju cijena proizvoda, te se bilježi porast upotrebe softvera koji obrađuju ogromne količine povijesnih podataka i podataka u stvarnom vremenu, dajući gotovo nadljudski uvid u dinamiku tržišta i kupaca. Prikupljeni podaci omogućuju predviđanje reakcija kupaca i konkurenata na promjene cijena u različitim scenarijima, što je u današnjem iznimno dinamičnom tržištu dragocjen podatak. Istraživanje o utjecaju umjetne inteligencije na kreiranje cijena proizvoda koje je provela konzultantska kuća Horváth pokazalo je da određivanje cijena temeljeno na AI može povećati rezultate prodaje do pet posto u manje od devet mjeseci.

„Umjetna inteligencija će promijeniti naše živote u onoj mjeri u kojoj svatko od nas to bude želio, ali kad promatramo kompanije, ona već uvelike olakšava poslovanje i velikih i malih kompanija – kako kroz strojno učenje i kreiranje sadržaja, tako i kroz istraživanje navika potrošača i formiranje cijena. Ipak, svijest o tome koliko ovakvi programi mogu unaprijediti poslovanje i dalje je niska i samo 26 posto ispitanika pokazalo je da razumije doprinos upotrebe AI za ove potrebe“, izjavio je Robert Ćuzela-Piljac iz konzultantske kuće Horváth.

Korištenje umjetne inteligencije za prikupljanje i obradu podataka iz različitih internih i eksternih izvora olakšava kompanijama formiranje cijena, omogućava transparentnu usporedbu osnovne, preporučene i konkurentne cijene. Ovakvi alati imaju mogućnost na temelju prikupljenih podataka predvidjeti cijenu koju je kupac spreman platiti za određeni proizvod ili uslugu, što u konačnici osigurava bolje predviđanje potencijalnog profita u narednim mjesecima.

U istraživanju koje je provela konzultantska kuća Horváth sudjelovali su menadžeri kompanija iz deset zemalja, iz industrije visoke tehnologije, robe široke potrošnje, maloprodaje i transporta, automobilske, financijske i drugih industrija. Već desetu godinu zaredom, kvalitetu i stručnost konzultantske kuće Horváth potvrđuje i renomirani međunarodni poslovni magazin brand eins, koji je Horváth uvrstio na listu najboljih konzultanata u području menadžmenta.

You may also read!

Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

Drugi dan internacionalne konferencije 365 dinamičnim i intenzivnim programom potvrdio je sve najave o iskoraku u organizaciji i novoj

Read More...
ribarstvo

Hrvatske tvrtke na vodećem sajmu ribarstva Conxemar 2023

Pet hrvatskih tvrtki iz sektora ribarstva predstavlja svoje proizvode na međunarodnom sajmu smrznutih morskih plodova Conxemar 2023, koji se

Read More...
tomislav-rados

Obilježen Svjetski tjedan ulagatelja: Jačati ulogu fondova rizičnog kapitala u financiranju hrvatskog gospodarstva

Povodom Svjetskog tjedna ulagatelja u Hrvatskoj gospodarskoj komori je održan okrugli stol pod nazivom Nove mogućnosti financiranja gospodarstva –

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design