Kraš grupa uvećala neto dobit za 73 posto na 25,6 milijuna kuna

kras

Kraš grupa je u 2016. ostvarila neto dobit od 25,6 milijuna kuna, što je 10,8 milijuna kuna ili 73 posto više u odnosu na godinu ranije, navodi se u financijskom izvješću tvrtke objavljenom u ponedjeljak.

Istodobno, grupa je ostvarila konsolidirane ukupne prihode u iznosu od 1,02 milijarde kuna, što je pad od 0,4 posto.

Prihodi od prodaje, pak, ostvareni su u iznosu većem od milijardu kuna, pri čemu su prihodi od prodaje na domaćem tržištu ostvareni u iznosu 539,7 milijuna kuna, a prihodi od prodaje u inozemstvu u iznosu od 469 milijuna kuna uz ostvareni rast od 4,6 posto.

Ukupni konsolidirani rashodi u 2016. iznose 992,4 milijuna kuna i manji su za 17,5 milijuna kuna, odnosno za 1,7 posto, u odnosu na 2015. godinu.

Kako ističu iz Kraša, obujam izvoza porastao je lani za 3,6 posto, što je u skladu s postavljenim ciljevima te konditorske kompanije o kontinuiranom rastu izvoza. Napominju da je u ukupnoj prodaji udio izvoza dosegnuo udjel od 48,7 posto.

Povećanje prodaje ostvareno je na prekomorskim tržištima, s naglaskom na izvoz u Saudijsku Arabiju, SAD i Kanadu te na europskim tržištima – u Austriji, Malti, Njemačkoj, Švedskoj, Slovačkoj i Švicarskoj. Rast izvoza ostvaren je i putem povezanih poduzeća, na tržištima Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.

Pozitivnim trendovima prodaje značajno su doprinijeli novi i inovirani proizvodi, navodi se u izvješću. Pritom se naglašavaju posebno dobri rezultati co-brandinga Kraševih jakih brandova, prije svega čokolade Dorina i keksa Domaćica te čokolade Dorina i napolitanke, dječjeg branda KI-KI, kao i čokoladnih napolitanki.

“U 2016. godini na postignute rezultate značajno su utjecale realizirane investicijske aktivnosti u modernizaciju proizvodnje u tvornicama na lokaciji u Zagrebu kao i u povezanim društvima Karolini d.o.o. Osijek i Miri a.d. Prijedor”, stoji još u izvješću. (H)

Pročitajte još vijesti!

cappelli

Hrvatska spremna za turističku sezonu

Hrvatska je potpuno spremna za turističku sezonu, istaknuto je u petak na susretu ministra turizma Garija Cappellija s predstavnicima

Read More...
izvoz

Hrvatski robni izvoz lani porastao 5,7 posto, uvoz 5,5 posto

Hrvatski robni izvoz porastao je u 2016. godini za 5,7 posto u odnosu na prethodnu godinu što je treća

Read More...
Luka-Burilovic

Akcija “Kupujmo hrvatsko” u Splitu okupila 120 izlagača

Hrvatska gospodarska komora (HGK) ove je godine nacionalnu akciju “Kupujmo hrvatsko” započela u petak u Splitu, na Rivi gdje

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!