Kraš grupa uvećala neto dobit za 73 posto na 25,6 milijuna kuna

kras

Kraš grupa je u 2016. ostvarila neto dobit od 25,6 milijuna kuna, što je 10,8 milijuna kuna ili 73 posto više u odnosu na godinu ranije, navodi se u financijskom izvješću tvrtke objavljenom u ponedjeljak.

Istodobno, grupa je ostvarila konsolidirane ukupne prihode u iznosu od 1,02 milijarde kuna, što je pad od 0,4 posto.

Prihodi od prodaje, pak, ostvareni su u iznosu većem od milijardu kuna, pri čemu su prihodi od prodaje na domaćem tržištu ostvareni u iznosu 539,7 milijuna kuna, a prihodi od prodaje u inozemstvu u iznosu od 469 milijuna kuna uz ostvareni rast od 4,6 posto.

Ukupni konsolidirani rashodi u 2016. iznose 992,4 milijuna kuna i manji su za 17,5 milijuna kuna, odnosno za 1,7 posto, u odnosu na 2015. godinu.

Kako ističu iz Kraša, obujam izvoza porastao je lani za 3,6 posto, što je u skladu s postavljenim ciljevima te konditorske kompanije o kontinuiranom rastu izvoza. Napominju da je u ukupnoj prodaji udio izvoza dosegnuo udjel od 48,7 posto.

Povećanje prodaje ostvareno je na prekomorskim tržištima, s naglaskom na izvoz u Saudijsku Arabiju, SAD i Kanadu te na europskim tržištima – u Austriji, Malti, Njemačkoj, Švedskoj, Slovačkoj i Švicarskoj. Rast izvoza ostvaren je i putem povezanih poduzeća, na tržištima Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije.

Pozitivnim trendovima prodaje značajno su doprinijeli novi i inovirani proizvodi, navodi se u izvješću. Pritom se naglašavaju posebno dobri rezultati co-brandinga Kraševih jakih brandova, prije svega čokolade Dorina i keksa Domaćica te čokolade Dorina i napolitanke, dječjeg branda KI-KI, kao i čokoladnih napolitanki.

“U 2016. godini na postignute rezultate značajno su utjecale realizirane investicijske aktivnosti u modernizaciju proizvodnje u tvornicama na lokaciji u Zagrebu kao i u povezanim društvima Karolini d.o.o. Osijek i Miri a.d. Prijedor”, stoji još u izvješću. (H)

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!