Kupnjom Čarlija “Samo za nju” donirate 50 lipa za borbu protiv karcinoma dojke

In DOP
Čarli

Humanitarna akcija tvrtke Labud i udruge Europa Donna Hrvatska

Tvrtka Labud i udruga Europa Donna Hrvatska udružili su snage u hvalevrijednoj akciji “Samo za nju”, putem koje kupnjom limitiranog izdanja Čarlija “Samo za nju” s mirisom šumske jagode donirate 50 lipa spomenutoj udruzi – za borbu protiv raka dojke. Ključni je cilj ove humanitarne akcije podići svijest o važnosti redovnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti, a želja je da akcija dodatno odjekne i među mlađim ženama, u 20-im i 30-im godinama, koje su manje informirane ali, nažalost, također unutar rizične skupine.

Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, rak dojke najčešći je oblik tumora kod žena, a ta zloćudna bolest koja pogađa žene sve mlađih dobnih skupina u Hrvatskoj je u stalnom porastu. Najviše oboljelih je u skupini između 50 i 69 godina, dok je vodeći uzrok smrti u dobi od 35 do 45. Zajedničkom kampanjom Labuda i Europa Donne Hrvatska želi se naglasiti važnost pravovremenih pregleda jer rano otkrivanje i postavljanje dijagnoze u početnom stadiju bolesti znatno povećava šansu za uspješnim izlječenjem budući da se više od 90 % žena s rakom dojke može izliječiti ukoliko se rak otkrije dovoljno rano.

„Tvrtka Labud suradnjom s udrugom Europa Donna Hrvatska u akciji „Samo za nju“ primarno želi doprinijeti osvještavanju važnosti ranog otkrivanja karcinoma dojke, najčešće maligne bolesti kod žena u Hrvatskoj. Apel je to svim djevojkama i ženama da se informiraju, nauče kako napraviti samostalni pregled i steknu naviku redovnog odlaska na ultrazvuk i/ili mamografske preglede. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, više od 90 posto bolesnica s rakom dojke može se izliječiti ako se dijagnoza bolesti postavi u ranom stadiju. Redovitim pregledom, koji uključuje samopregled, mamografiju i ultrazvučni pregled dojki, rak dojke može se otkriti u ranom stadiju, kada su izgledi za izlječenje mnogo veći. Naš apel se jasno očituje i u glavnoj poruci kampanje: „Pregled ne košta ništa, a život nema cijenu.“ – izjavila je Milica Damjanović, direktorica marketinga Labuda.

Europa Donna Hrvatska skraćeni je naziv humanitarne udruge Hrvatski forum protiv raka dojke Europa Donna, čije su temeljne djelatnosti borba protiv raka dojke i promicanje kvalitete liječenja spomenute bolesti. Kontinuirano je osvještavanje i upozoravanje žena na važnost prevencije i odlazak na preglede prepoznato i u segmentu društveno odgovornog poslovanja tvrtke Labud, a plemenita će nakana ove humanitarne akcije, uz simbolično doniranje od 50 lipa udruzi Europa Donna, biti ostvarena ako se njome potakne žene na edukaciju, samopreglede, kao i odlazak na specijalističke liječničke preglede. Na LINKU udruge Europa Donna Hrvatska možete se detaljnije informirati, a za sve informacije se možete obratiti i vašem liječniku opće prakse. Svaki dan je pravo vrijeme za pregled, napravite vaš pregled već danas.

Čarli “Samo za nju” u ruhu svježe, zrele šumske jagode na policama ćete, osim po istančanoj crvenoj boji, prepoznati i po ilustraciji roze trakice, univerzalnog znaka solidarnosti s oboljelima.

You may also read!

Gari Capelli

U turizmu za sada bez minusa, ali uz blago zaustavljanje bukinga

U hrvatskom turizmu za sada ne osjećamo minuse zbog koronavirusa, ali je buking blago zaustavljen, što je bilo normalno

Read More...
atlantic

Atlantic Grupa lani povećala neto dobit za 60 posto

Atlantic Grupa je u 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 5,43 milijarde kuna, što je 3,4 posto

Read More...
adris

Neto dobit Adris grupe 506 milijuna kuna

Adris grupa je u 2019. godini ostvarila neto dobit od 506 milijuna kuna, što je 13,4 posto više nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.