Le Beaujolais Nouveau est arrivé! u Kaptol Boutique Cinema & WOW Baru

In Sajmovi i izložbe
Upravni odbor Francusko-hrvatske trgovinske i industrijske komore

Francusko-hrvatska trgovinska i industrijska komora tradicionalnim druženjem trećeg četvrtka u studenome, uz poznati uzvik Le Beaujolais Nouveau est arrivé! (Stigao je mladi Beaujolais!) obilježila je otvaranje prve ovogodišnje boce najboljega mladog vina na svijetu.

U odličnoj atmosferi zagrebačkog Kaptol Boutique Cinema & WOW Bara otvaranje prvog Beaujolaisa Nouveaua upriličilo je preko 300 gostiju, poslovnih suradnika i uzvanika koje su tvrtke članice Komore pozvale kako bi s njima obilježile ovaj dan i uobičajenim domjencima na kraju godine dali posebnu notu, uz bogatu tombolu na kojoj je glavna nagrada bila zrakoplovna karta Air France KLM-a, najvećeg partnera ovogodišnje proslave.

Među uzvanicima mogao se vidjeti veliki broj čelnih ljudi vodećih tvrtki u Hrvatskoj, predstavnika javne vlasti i diplomatskog zbora.

„Zadovoljstvo nam je da je ovaj domjenak prepoznat od strane naših članova i njihovih partnera, već 5. godinu zaredom, kao mjesto ugodnog poslovnog druženja koji spaja hrvatsku i francusku poslovnu scenu. Lista naših uzvanika, članova i njihovih partnera pokazuje nam da još ima mjesta za daljnja ulaganja u RH, ali i da su naši hrvatski poduzetnici prepoznati kao kvalitetni i pouzdani poslovni partneri kojima su širom otvorena vrata za poslovnu suradnju na teritoriju Francuske i izvoz njihovih proizvoda i know howa na francusko tržište. Cilj naše Komore je da ovakvim i sličnim druženjima još više potakne razvoj gospodarskih odnosa Francuske i Hrvatske, a sve to uz nesebičnu pomoć svojih članova, čime je postala poznata i van granica RH kao centar svih bitnih poslovnih informacija za ulazak francuskog kapitala na hrvatsko tržište kao i za izlazak hrvatskih poduzetnika na tržište Francuske i pronalazak novih partnera“, rekla je Višnja Ježić Sorić, predsjednica Komore.

Svake godine između 10 i 15 tvrtki članica Komore sudjeluju kao partneri ove velike proslave, a 2018. svoje goste odlučili su pozvati A.G.S. Zagreb, Air France KLM, ALD Automotive, Atos IT Solutions and Services, Citroen, Međunarodna zračna luka Zagreb, Peugeot, Safege, Schneider Electric, Suez i Veleposlanstvo Francuske Republike.
Prije večernje proslave, gosti su uživali u još jednoj poznatoj francuskoj tradiciji – kinematografiji, budući da je svim uzvanicima pripremljena premijerna kino projekcija nove francuske komedije Plivaj muški, redatelja Gillesa Lallouchea u Kaptol Boutique Cinema & WOW Baru.

«Smatram da je njegovanje odnosa između hrvatskih i francuskih gospodarskih subjekata od velike obostrane koristi. Kao što svi znamo, Francuska je jedna od vodećih europskih gospodarskih velesila pa me dodatno raduju ovakve prilike gdje našim članovima nudimo mogućnost umrežavanja i pronalaženja novih poslovnih mogućnosti uz ono najbolje sto Francuska ima za ponuditi – vrhunsku kulturu i vrhunsku gastronomiju.«, izjavio je Ivan Paić, glavni tajnik Komore i generalni direktor kompanije Schneider Electric.

Proslava povodom otvaranja Beaujolais Nouveaua, ovog puta iz poznate vinarije Château des Maladrets jedan je od najveselijih događaja u godini i proslavlja se u brojnim zemljama svijeta, a u Hrvatskoj je upravo proslava u organizaciji Komore – najveća.

Komora već godinama slijedi tradiciju proslave mladog vina u Francuskoj i ostatku svijeta, trećeg četvrtka u studenom. Prodaja Beaujolais Nouveau regulirana je zakonom – dozvoljena je tek od 0:01 sati tog trećeg četvrtka u studenom, tako da ga se u Tokiju može kušati prije nego u Parizu! Beaujolais Nouveau je crveno vino napravljeno od sorte Gamay i fermentirano tek nekoliko tjedana prije puštanja u prodaju. Siromašno taninom, pitko, voćno, neki kažu da je najsličnije bijelom vinu koliko crno vino može biti – čak se i pije malko rashlađeno.

O Francusko-hrvatsko trgovinskoj i industrijskoj komori
Francusko-hrvatska trgovinska i industrijska komora nastala je kao logičan sljednik Francusko-hrvatskoga poslovnog kluba osnovanog 2012. godine u Zagrebu. Klub je u osnivanju okupio četrdesetak podružnica francuskih tvrtki koje posluju u Republici Hrvatskoj. Danas okuplja 60 tvrtki, od najmanjih do multinacionalnih kompanija i postala je nezaobilazna točka za informacije i podršku francuskim tvrtkama koje dolaze u Hrvatsku i hrvatskim tvrtkama koje se žele probiti na francuskom tržištu, jednako kao i što aktivno promiče interese svojih članova na oba tržišta.

You may also read!

Fitch-Ratings

REJTING Fitch zadržao hrvatski kreditni rejting na BB+ i pozitivne izglede

Agencija Fitch u petak je zadržala hrvatski kreditni rejting na 'BB+', a izglede pozitivnima, istaknuvši da to odražava ravnotežu

Read More...
kupac

50 mjeseci kontinuiranoga rasta maloprodajnoga prometa

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, realan je promet u trgovini na malo u listopadu ove godine bio, prema

Read More...
turisti

U listopadu u Hrvatskoj 12,4 posto više noćenja turista

U listopadu je u hrvatske komercijalne smještajne objekte došlo 963 tisuće turista, što je 13,3 posto više nego godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.