Ledo dobitnik prestižne nagrade Red Dot za dizajn King čašica

In Istraživanja
Ledo_red_dot_01B

Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda Ledo osvojio je prestižnu nagradu Red Dot Award za dizajn proizvoda King čašice, koje su predstavljene ranije ove godine. King čašice pobjedu su odnijele u kategoriji „Brands & Communication design – Food design“, a dizajn novog proizvoda potpisuje Studio Sonda.

King čašice su najkremastiji sladoledni desert iz Leda kojim je King kao brend proširen izvan kategorije sladoleda na štapiću. Promjena formata brenda King te činjenica da je sladoled, osim u maloprodaji, namijenjen i prodaji putem HoReCa kanala, zahtjevala je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn. Kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak. Proizvod sadrži sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.

“King čašice proizvod su u koji smo uložili puno vremena i truda, stoga smo uistinu ponosni i sretni na ovo priznanje. Red Dot Awards nagrada dodatna je potvrda našim nastojanjima da idemo u korak s tržišnim trendovima i da na tržište stavljamo isključivo sladolede vrhunske kvalitete koje prati vrhunski dizajn.“, istaknula je Maja Pospišil, direktorica marketinga i razvoja Leda.

Red Dot Awards nagrada dodjeljuje se još od 1955. godine te se danas smatra jednom od najutjecajnih nagrada u svijetu dizajna. Cilj nagrade je vrednovanje najoštroumnijih dizajnerskih radova iz svijeta dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže, pa sve do dizajna koncepata i prototipa. Prijavljene radove iz raznih krajeva svijeta, žirirao je međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije, a kod ocjenjivanja vode se kriterijima prema originalnosti, kreativnosti ideje, kvaliteti dizajna, inovativnosti te utjecaju na publiku, točnije emotivnoj poruci koju putem ambalaže brend prenosi potrošaču.

Zahvaljujući tako velikom priznanju, King čašice bit će globalno promovirane na online platformama i izložbama u organizaciji Red Dota te uvrštene u godišnju publikaciju ove organizacije, uz bok brojnim svjetskim brendovima.

You may also read!

Fortenova grupa

Fortenova grupa pozvala odabrane ponuđače na nastavak sudjelovanja u procesu potencijalne prodaje poslovnog područja poljoprivrede

Nakon što je primila niz neobvezujućih ponuda za preuzimanje poslovnog područja poljoprivrede i obavila dodatne razgovore s ponuđačima, Fortenova

Read More...
Donacijom PBZ grupe preuređena i opremljena igraonica za mališane osječkog Centra za pružanje usluga u zajednici Klasje

Donacijom PBZ grupe preuređena i opremljena igraonica za mališane osječkog Centra za pružanje usluga u zajednici Klasje

Centar za pružanje usluga u zajednici Klasje iz Osijeka dobio je donaciju u iznosu od 25.745,99 eura kojom je

Read More...
Marina Livorno

Azimut|Benetti Group i D-Marin započinju izgradnju Marine u Livornu

Azimut|Benetti Group, prva globalno vodeća privatna grupacija u sektoru brodogradnje i jahtinga, i D–Marin, premium marine, započinju radove na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design