Lego u 2016. ostvario rekordne prihode

lego

Danski proizvođač igračaka Lego objavio je u četvrtak da je u 2016. ostvario rekordne prihode ali je niža stopa rasta poslovnih rezultata nagovijestila kraj višegodišnjeg razdoblja uzleta.

Prihodi proizvođača raznobojnih kockica za slaganje porasli su prošle godine šest posto, na 37,9 milijardi danskih kruna (pet milijardi eura).

Neto dobit uvećana je dva posto, na 9,4 milijardi kruna.

U obje stavke kompanija je ipak zabilježila najslabiji rast od 2007. godine.

„Proteklih nekoliko godina bilježili smo gotovo nadnaravni rast. Sada je on održiviji“, rekao jer izvršni direktor Bali Padda na konferenciji za novinare.

Na europskim je tržištima prodaja bila zadovoljavajuća, u Kini su izgledi „zanimljivi“ dok je u SAD-u zabilježena stagnacija unatoč velikim troškova marketinga.

„U Sjedinjenim Državama prodaja je ostala na razini godine ranije unatoč znatnom povećanju troškova za marketing u drugoj polovini godine“, priopćio je Padda.

„Ohrabruju nas rezultati na razvijenim tržištima u Europi, a u Kini i dalje vidimo veliki potencijal, što predstavlja atraktivnu priliku za rast“, dodao je Padda.

Lego, čije su figurice poharale kino blagajne u „Filmu LEGO Batman“, planira lansirati nove proizvode u ovoj godini, kombinirajući stvarne igračke i digitalne platforme.

Danski proizvođač nastavit će ulaganja u inozemstvo, posebice u proizvodnju u Kini, gdje planira gradnju nove tvornice. U prosincu su najavili podjelu kompanije, pri čemu će vrijednost i strategija biti koncentrirani na novu kompaniju koja će kontrolirati brend. Na čelu Lego Brand Groupa prvi će puta biti menadžer koji nije član obitelji osnivača, Jorgen Vig Knudstorp.

Lego grupa rasla je tokom godina ali je kontrola uvijek bila isključivo u rukama potomaka Ole Kirka Kristinsena, stolara koji je 1932. godine osnovao proizvođača drvenih igračaka, a 1954. patentirao poznate plastične kockice. (H)

Pročitajte još vijesti!

Posjet Belupu

Burilović: Podravkinim know-howom do veće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva

„Podravka je naša strateška kompanija koju gradimo generacijama. To je sjajna tvrtka koja je glavni generator razvoja ovoga kraja“,

Read More...
1-predstavnici Mesne industrije Vajda Čakovec

Vajda ulaže preko 50 milijuna kuna u proizvodni pogon u Čakovcu

Čakovečka mesna industrija najavljuje investiciju u proizvodnju i stvaranje preduvjeta za nova zapošljavanja Investicija od 50 milijuna kuna u

Read More...
Mastercard

22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, vole inozemne e-trgovine, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Istraživanje Masterindex kompanije Mastercard® potvrdilo popularnost kupnje online među Europljanima iz 23 zemlje, uključujući Hrvatsku Prvo istraživanje Masterindex o

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Prijavite se na naš newsletter!