Lidl Hrvatska do kraja 2019. planira iz asortimana isključiti artikle od plastike za jednokratnu uporabu

1-Lidl Hrvatska_Na putu prema sutra

Slijede daljnje mjere s ciljem smanjenja uporabe plastike
Nakon najave o smanjenju uporabe plastike za 20 posto do 2025. godine, Lidl Hrvatska sada uvodi i prve konkretne mjere u svrhu ostvarenja zadanog cilja. Lidl Hrvatska će u svih 95 trgovina u zemlji do kraja 2019. godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala poput slamčica, jednokratnih šalica i čaša, tanjura, pribora za jelo i štapića za uši s plastičnom drškom.

Proizvode od plastike za jednokratnu upotrebu postupno će zamijeniti alternativni artikli od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju kojih Lidl proaktivno surađuje sa svojim dobavljačima.

„Našom strategijom protiv plastike slijedimo jasan pristup koji glasi: izbjegavati – smanjiti – reciklirati. Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog stanja“, ističe Bojan Vuković, član Uprave Nabave i marketinga Lidla Hrvatska. Lidl Hrvatska planira rasprodati određene količine proizvoda koje su već otkupljene te potom postupno prijeći na održivije materijale. Na taj način kupci će moći posegnuti za ekološki prihvatljivijim alternativama proizvoda na koje su se navikli.

Lidl Hrvatska aktivno djeluje u smjeru oblikovanja i provođenja novih projekata i inicijativa u svrhu smanjenja uporabe plastike. Bojan Vuković kaže: „Predano radimo na različitim konceptima te ćemo kupce postupno obavještavati o novostima i preinakama. Postoje mnoge mogućnosti, posebice u području pakiranja, koje trenutačno još ispitujemo, a koje mogu činiti pravu razliku.“ 

Strateški 360 stupnjeva pristup smanjenju upotrebe plastike Schwarz grupe
Kao jedna od vodećih svjetskih maloprodajnih grupacija, Schwarz grupa – čiji su dio Lidl i Kaufland – svjesna je svoje odgovornosti, posebice prema okolišu, te djeluje u skladu s time. Kao dio sveobuhvatne strategije od 360 stupnjeva za smanjenje upotrebe plastike, Schwarz grupa razvija mjere i provodi ih u svijetu. Ova strategija ima za cilj smanjenje korištenja plastike i njezinih štetnih utjecaja.

O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.500 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima oko 260.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa (Kaufland, Lidl) najveći je trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2017. generirala prihod od 96,9 milijardi eura.

Pročitajte još vijesti!

Pucar

Neuobičajen početak radnog dana u Podravki – menadžeri od zore u polju

Podravka predstavila dugoročan projekt revitalizacije proizvodnje krastavaca Sudjelovanjem u berbi krastavaca od ranih jutarnjih sati na Podravkinom pokusnom polju

Read More...
cro

Gotovo dvije trećine Hrvata ljetuje na Jadranu

Mastercard je u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje među korisnicima kartica u dobi

Read More...
bec

Sedamdeset posto Bečana pješači svaki dan

Pješačenje je u Beču sve popularnije. Najnovija studija o mobilnosti građana provedena među 4.600 ispitanika pokazuje da je popularnost

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake