Lidl Hrvatska i Hrvatski Caritas i ove godine dokazali da je pomagati lako

In DOP
Lidl Hrvatska i Hrvatski Caritas_Pomagati je lako

Prikupljeno više od 60.000 prehrambenih proizvoda za pomoć najsiromašnijima

Završila je velika humanitarna akcija trgovačkog lanca Lidla Hrvatska i Hrvatskog Caritasa „Pomagati je lako!“ koja godinama pomaže velikom broju siromašnih obitelji i pojedinaca. Akcija se provodi šestu godinu zaredom, u svim Lidlovim trgovinama i u svim nad/biskupijskim Caritasima, a trajala je od 3. studenoga do 31. prosinca 2016.

Ove je godine prikupljeno više od 60.000 proizvoda za one kojima je to najpotrebnije, a Lidl Hrvatska je, sada već tradicionalno, dodatno uručio donaciju u vrijednosti 100.000 kuna usmjerenu korisnicima Crkvenih pučkih kuhinja i prihvatilištima za beskućnike.

Sudjelujući u humanitarnoj akciji Lidla i Hrvatskog Caritasa „Pomagati je lako!“, Lidlovi su kupci i ove godine pokazali iznimnu osjetljivost na svoje sugrađane u potrebi. Akcija je trajala do zadnjeg dana 2016. godine, a šestu je godinu zaredom pomogla brojnim obiteljima i pojedincima u potrebi.

Građani su se u akciju mogli uključiti kupnjom namirnica i potrepština u Lidlu, odvajajući onoliko koliko mogu, i odlagajući proizvode u za to predviđene Caritasove košarice. Lidl Hrvatska je i ove godine uručio dodatnu donaciju u vrijednosti 100.000 kuna u proizvodima, usmjerenu korisnicima Crkvenih pučkih kuhinja i prihvatilištima za beskućnike, kako bi i njihovi blagdani bili što ugodniji i veseliji.

Lidl je podržao i Caritasovu akciju „Za 1000 radosti” – humanitarnu prodaju božićnih drvaca, donirajući ih SOS Dječjem selu Hrvatska, kako bi svaka kuća u SOS Dječjem selu Ladimirevci i Lekenik dobila božićno drvce. O akciji „Pomagati je lako!“, ali i ostalim Caritasovim aktivnostima, govorilo se na tradicionalnoj tiskovnoj konferenciji Lidla i Caritasa u prostorijama Hrvatske biskupske konferencije 15.12.2016.

You may also read!

ged

Zagrebačkom velesajmu dodijeljena prestižna nagrada globalnog udruženja sajmova za izniman doprinos razvoju sajamske industrije

Zagrebački velesajam dobitnik je nagrade 2019. Exhibition World/UFI GED Award, koju mu je dodijelilo Međunarodno udruženje sajmova (UFI -

Read More...
turizam

Nerealno visoke stope rasta turizma su stvar prošlosti

Nerealno visoke stope rasta turizma su stvar prošlosti, a slijedi borba za svakog gosta s mediteranskom konkurencijom, ocijenjeno je

Read More...
proizvod

Eurostat: Hrvatska u svibnju među zemljama s najvećim padom industrijske proizvodnje

Hrvatska je u svibnju bila među zemljama Europske unije s najvećim padom industrijske proizvodnje na mjesečnoj razini, dok procjene

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.