Lidl Hrvatska nastavlja s praksom nagrađivanja zaposlenika

In Zaposlenost / plaće
Lidl

Trgovački lanac Lidl Hrvatska nastavlja s praksom nagrađivanja svojih zaposlenika pa će tako nakon nedavno isplaćene uskrsnice u iznosu 1000 kuna, uz plaću za svibanj, zaposlenicima biti isplaćena posebna novčana nagrada u iznosu 4000 kuna neto.

Lidl ovim potezom još jednom dokazuje da brine o svojim zaposlenicima, jednako kao o svojim kupcima, te opravdava status jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj.

Benefiti za zaposlenike u Lidlu su normalna stvar. Prije svega, ovaj trgovački lanac, od početka svoga poslovanja u Hrvatskoj, neprestano povećava plaće svojim zaposlenicima.

Zadnje povećanje plaća bilo je još ove godine u ožujku, a osim osnovnih primanja Lidlovih zaposlenika, koja su na svim razinama iznad tržišnog prosjeka, Lidl Hrvatska svim svojim radnicima osigurava i niz drugih pogodnosti kao što su božićnica, uskrsnica, darovi za djecu povodom blagdana (Božić i Sv.Nikola) te povodom rođenja djeteta i prvog dana škole, sistematski pregledi te brojne druge pogodnosti. Lidl posebnu pažnju pridaje i razvoju svojih zaposlenika na svim razinama.

Osim kontinuiranog ulaganja u edukacije, treninge, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, Lidl svojim zaposlenicima omogućava i daljnji razvoj karijere, sukladno potrebama poslovanja. S obzirom na to da je Lidl internacionalna kompanija, zaposlenici imaju priliku preuzeti i pozicije u drugim državama ili Lidlovoj centrali u Njemačkoj.

Kroz ovakvu praksu upravljanja ljudskim resursima, Lidl uistinu podiže standarde u svojoj industriji. Lidlova prodajna mreža raste iz dana u dan, pa tako u Hrvatskoj ima već 97 trgovina, a ove godine otvorit će ih još nekoliko.

You may also read!

Burilović

Burilović: Nedostatak radne snage je pitanje svih pitanja

Održana 2. sjednica Skupštine HGK „Gospodarski rast od gotovo 4 posto se konačno bliži stopama koje smo priželjkivali i očekivali,

Read More...
Gen-D launch

Gen-D – Platforma koja će ubrzati reforme digitalnog obrazovanja diljem regije

Program „Gen-D – Nurturing a Digital Future“ pokrenut je s ciljem doprinosa digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i

Read More...
Doritos

DORITOS – vodeće svjetske kukuruzne tortilje u Konzumu

Na nezaboravnom večernjem događanju održanom na Europskom trgu brojni su uzvanici i posjetitelji uživali u uzbudljivom programu kojim su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.