Lidl na Jarunu organizirao festival zabave, hrane, pića i odlične glazbe

Grill Chill Lidl

Ima li boljeg izgovora za druženje s najdražim ljudima od roštilja u prirodi? Jedino što je bolje od toga jest kad vam tu finu hranu pripremi netko drugi – ovoga puta Lidl u sklopu svojeg Grill&Chill eventa na Jarunu u nedjelju. Više od 8 tisuća posjetitelja došlo je na Lidlov događaj u potrazi za dobrom obiteljskom zabavom, ukusnim ručkom za samo 20 kuna i odličnom glazbom uz Magazin i Crvenu jabuku.

Centralni događaj svakako je bilo Lidlovo natjecanje u roštiljanju – čak 10 timova iz cijele Hrvatske odabrano je na nagradnom natječaju na Facebooku, a svoje su umijeće pokazali pred publikom i žirijem, gdje su svatko na svojoj grill jedinici u istim uvjetima morali unutar 2 sata ispeći meso i ribu.

Prvo mjesto osvojila je ekipa Zekeri iz Zagreba, a kući su ponijeli godišnju zalihu mesa u Lidlu u obliku bona od 10.000 kuna te brojne druge vrijedne nagrade. U žiriju su bili poznati chef David Skoko, ali i Lidlova zaštitna lica Mario Petreković Chille i Bojan Navojec Grille te troje posjetitelja koji su se na licu mjesta prijavili za gastro žiri. A kako nakon grillanja uvijek ide chillanje, uslijedilo je i jedno neobičnije natjecanje – upravo u chillanju. Chill majstor Chille sa svojim megafonom šetao je po Jarunu u potrazi za najboljim „chillerima“ i uručio im super nagrade!

Lidl je za sve pripremio ručak za samo 20 kuna: meso po izboru (pileći ražnjići, čevapčići, sudžukice, roštilj kobasice ili vratina), lepinja, luk, ajvar, senf, kupus salata i piće po izboru. Osim toga, pića, kave i sladoledi su se mogli kupiti po dućanskim cijenama, a mnoge posjetitelje privukao je i odličan glazbeni program tijekom cijelog dana – DJ, bend Živa legenda, a od 19 sati i koncerti poznatih bendova Magazin i Crvena Jabuka. Šestero sretnika osvojilo je Lidlovu tombolu, a sva djeca koja su s roditeljima posjetila Lidlov Grill&Chill cijeli dan uživala su u dječjem kutku u kojem su ih zabavljali animatori, maskote i mnoštvo različitih aktivnosti.

Pročitajte još vijesti!

Pucar

Neuobičajen početak radnog dana u Podravki – menadžeri od zore u polju

Podravka predstavila dugoročan projekt revitalizacije proizvodnje krastavaca Sudjelovanjem u berbi krastavaca od ranih jutarnjih sati na Podravkinom pokusnom polju

Read More...
cro

Gotovo dvije trećine Hrvata ljetuje na Jadranu

Mastercard je u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje među korisnicima kartica u dobi

Read More...
bec

Sedamdeset posto Bečana pješači svaki dan

Pješačenje je u Beču sve popularnije. Najnovija studija o mobilnosti građana provedena među 4.600 ispitanika pokazuje da je popularnost

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake