Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima

In Zaposlenost / plaće
Lidl Hrvatska_zaposlenici

Prosječno povećanje plaće za 8,5 posto za 1.792 zaposlenika.

Uprava Lidla Hrvatska, jednog od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, donijela je odluku o povećanju bruto plaće u prosjeku od 8,5 posto svojim zaposlenicima koji rade u trgovinama i skladištima. Ovom odlukom, povećanje plaće osjetit će 1.792 zaposlena u ukupno 93 Lidlove trgovine u cijeloj Hrvatskoj te u 2 logističko-distributivna centra u Jastrebarskom i Perušiću.

Kada je riječ o plaćama, Lidl Hrvatska predvodi u visini ukupnih primanja u maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, a ovim je potezom još jednom pokazao da su mu zaposlenici najvrijedniji potencijal, u koji vrijedi ulagati. Ovo povećanje plaća zaposlenika tek je jedno u nizu od početka poslovanja u Hrvatskoj, čime Lidl neprestano dokazuje da su mu zaposlenici, uz kupce, na prvom mjestu.

U prošloj poslovnoj godini, koja je bila iznimno uspješna, u skladu s rastom kompanije i širenjem trgovačke mreže i poslovanja, Lidl je zaposlio 463 nova radnika u svim područjima poslovanja – u trgovinama, logističko-distributivnim centrima te centrali.

O Lidlu
Trgovački lanac Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedna je od
vodećih tvrtki u prehrambenoj maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Lidl je zastupljen u 30
zemalja širom svijeta, a trenutno ima 10.000 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja Europe.

Kao trgovački lanac, Lidl se vodi načelom optimalnog omjera cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim
distributivnim centrima i uslugama. Kao pružatelj sustava, Lidl Stiftung, sa sjedištem u Neckarsulmu,
odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjavanje svojih obećanja o kvaliteti svaki dan. Tvrtka se usredotočuje na ona područja u kojima njeno djelovanje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: širina ponude, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 93 trgovine i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2200 zaposlenika.

You may also read!

hup

HUP vjeruje da će Ministarstvo dati alternativi prijedlog vezan uz izmjenu zakona o doprinosima

Iz Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) reagirali su u subotu na predloženu izmjenu zakona o doprinosima vezanu za povećanje koeficijenta

Read More...
horvat

Ministar Horvat posjetio Špancirfest i razgovarao o poduzetničkoj infrastrukturi

Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat posjetio je u petak jubilarni 20. Špancirfest gdje je o poduzetničkoj infrastrukturi

Read More...
prsut

Proizvodnja pršuta ne pokriva ni 50% domaćih potreba

„Proizvodnja pršuta nije samo dio naše kulturne baštine, već i konkurentan i izvozno orijentiran proizvod. No, s današnjim proizvodnim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.