Lidl se zalaže za osviješteno korištenje celuloze

In Ekologija
lidl

Trgovački lanac Lidl Hrvatska neprestano radi na razvoju društveno-odgovornog djelovanja u svim segmentima svoga poslovanja. Na tom putu, započeo je s izdavanjem službenih stajališta o raznim temama, pa su tako na red došli i celuloza te cvijeće i biljke.

Lidlov je cilj do kraja 2021. godine prebaciti sav prehrambeni i neprehrambeni asortiman vlastite robne marke na reciklirani materijal ili FSC certificirana neprerađena vlakna, a sve u cilju zaštite šuma. Također, Lidl će do početka 2020. godine certificirati sve cvijeće i biljke iz svoje ponude uglednim svjetskim standardom Global G.A.P. Taj potez znači sigurniji i održiviji uzgoj cvijeća te nabavu sirovine prema načelima ekologije.

ČUVAJMO ŠUMU JER ŠUMA ČUVA NAS
Lidl se zalaže za osviješteno korištenje celuloze s ciljem očuvanja šuma, stoga aktivno i kontinuirano djeluje u smjeru traženja rješenja s ciljem očuvanja dobrobiti ekosustava. Do kraja 2021. teži prebacivanju prehrambenih proizvoda te proizvoda za kućanstvo i osobnu uporabu (uključujući kućanske i kozmetičke proizvode) na reciklirani materijal ili FSC certificirana neprerađena vlakna. U iznimnom slučaju se kod pojedinih proizvoda kod ograničene raspoloživosti FSC certificirane sirovine može koristiti i PEFC certificirani materijal.

Također, do kraja 2021. dodatno teži prebacivanju svih neprehrambenih akcijskih proizvoda poput tekstilnih proizvoda, cipela, vrtnih proizvoda/proizvoda za kampiranje, namještaja, igračaka, dekorativnih proizvoda, medija, pisaćeg pribora i alata te uputa za uporabu na certificirane artikle. U području tekstilnih proizvoda Lidlov je cilj do kraja 2019. da sva celulozna vlakna prebaci na tzv. lenzing vlakna (društvo Lenzing AG slovi kao jedan od inovatora za ekološka celulozna vlakna. U celulozna vlakna spadaju viskoza, modalna vlakna i liocelna vlakna).

Prema ekološkim organizacijama ilegalna sječa šuma jedna je od najvećih prijetnji za šume. Lidl
Hrvatska već godinama jasno izražava svoj stav protiv ilegalne sječe šuma. Poštujući u potpunosti
pravne propise, aktivno se trudi biti motivator pozitivnih promjena, a uz to je implementirao i procese
koji osiguravaju da se ne koristi drvo iz ilegalnih izvora. Već danas mnogi proizvodi Lidlove privatne
robne marke posjeduju certifikate; npr. kuhinjske krpe, maramice, pelene, WC papir, kuhinjski ubrusi,
pisaći pribor, uredski proizvodi, kistovi, platna, igračke, mali namještaj, vrtni namještaj. Lidlov cilj je
pružiti potrošačima veću transparentnost i sljedivost proizvoda. Pomoću jasnih, čitkih i razumljivih
informacija na ambalažama Lidl Hrvatska pomaže svojim kupcima u odabiru proizvoda.

MIRIŠE NA DOBRO
Međunarodno priznati ekološki standardi osiguravaju da se uzgoj cvijeća i biljaka zaista odvija održivije.
Već danas je oko 85% cvijeća i biljaka iz Lidlove ponude certificirano GLOBALG.A.P.-om, a do početka
2020. godine 100% cvijeća i biljaka iz Lidla će imati ovaj ugledni certifikat. Lidlovi dobavljači i njihovi
proizvođači se potpisivanjem ugovora obvezuju da će provoditi Lidlov Code of Conduct, koji isključuje
dječji i prisilni rad te diskriminaciju, jamči slobodu udruživanja i jasno uređuje plaće i radno vrijeme.
Kako bi Lidlova ponuda cvijeća i biljaka bila održivije oblikovana, važno je da je cijeli lanac opskrbe
transparentan te da se može slijediti. Svaki certificirani proizvod dobiva GLOBALG.A.P. broj (GGN).

Ubuduće će kupci taj broj moći unijeti na online platformu ggn.org i vidjeti informacije o pojedinom
proizvođaču cvijeća ili biljaka. Lidl je svoje dobavljače obvezao da GGN broj navedu na svom
certificiranom cvijeću i biljkama. Kako bi osigurao pridržavanje smjernica, Lidl pomoću neovisnih trećih
strana provodi nasumične kontrole.

You may also read!

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih

Read More...
JYSK

JYSK u Hrvatskoj ostvario 535,4 milijuna kuna prometa

Maloprodajni lanac JYSK u Hrvatskoj je u svojoj fiskalnoj godini, koja traje od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza

Read More...
Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

Spoj hrvatske kulture i turizma sve atraktivniji svjetskom tržištu

„Međuresorno povezivanje i komunikacija preduvjet su za uspješan spoj kulture i turizma. Napori oko Akcijskog plana za razvoj kulturnog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.