Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda

1-Lidlova pekara

Svjetski dan kruha – Nakon nedavnog izdavanja position papera o održivoj nabavi ribe, ljuskara i njihovih proizvoda, Lidl se obvezao da će u Hrvatskoj do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih brendova postupno smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli za 20%.

Kroz svoj position paper Lidl Hrvatska želi doprinijeti edukaciji svojih potrošača o važnosti zdrave prehrane te savjesnoj i umjerenoj konzumaciji proizvoda koji u svom sastavu imaju značajniji udio šećera i soli. Budući da Lidl Hrvatska redovito prati želje i zahtjeve svojih potrošača, a s ciljem očuvanja zdravlja potrošača bez popratnog odricanja u konzumaciji omiljenih namirnica, od rujna 2017. godine intenzivno djeluje u smjeru smanjenja udjela soli u dijelu pekarskih proizvoda.

Istraživanja su pokazala da prosječan dnevni unos soli u Hrvatskoj iznosi 11,6 grama. Potaknut ovim istraživanjima koja nam pokazuju povećan dnevni unos soli u organizam, ali i u želji da preuzme odgovornost prema čovjeku i prirodi, Lidl će u Hrvatskoj do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih brendova postupno smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli i to u žitaricama/pahuljicama, kruhu i pecivima, keksima i konditorskim proizvodima, gotovim jelima (pizza), mesnim prerađevinama, grickalicama.

Kruh je neizostavni dio svakodnevne prehrane i omiljena namirnica, a najviše soli konzumiramo upravo putem pekarskih proizvoda. Godišnje prosječan Hrvat pojede 70 kg kruha i peciva, a prema nekim istraživanjima, unos kuhinjske soli preko kruha i peciva iznosi 25 do 30%. Od rujna 2017. godine, Lidl Hrvatska je započeo postupno smanjivanje udjela dodane soli za 30% u bijelom, polubijelom, crnom, lovačkom i krumpirovom kruhu te kajzerici i kukuruznom bagetu, kako bi se postigao još bolji okus i zdraviji užitak. Ovih 7 proizvoda sa smanjenim udjelom soli, koji čine četvrtinu Lidlovog pekarskog asortimana, u prodaji su od 1. listopada 2017., a ovo je samo početak djelovanja na ovom području.

Pročitajte još vijesti!

nkd

Nkd moda traži Ekspanzionista m/ž

S ukupno 1.800 prodavaonica u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Sloveniji i Hrvatskoj i 8.000 zaposlenika NKD grupa poduzeća je jedna

Read More...
Prva dm romobilijada

Prva dm romobilijada – Štafetna utrka romobila kod zagrebačkog HNK

U subotu, 26. svibnja, od 9:00 do 14:00 sati kod zgrade Hrvatskog narodnog kazališta (Trg Republike Hrvatske 15, Zagreb)

Read More...
spar

U sezoni SPAR nudi samo jagode domaćih proizvođača

Trgovački lanac SPAR Hrvatska, u kojem i inače dominiraju hrvatski proizvodi, od početka sezone domaćih jagoda svojim kupcima u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Skoči do alatne trake