Lidl svojim zaposlenicima zahvalio nagradom od 4.000 kuna

In Tvrtke i tržišta
Lidl

Trgovački lanac Lidl Hrvatska poznat je po posebnom odnosu prema svojim zaposlenicima, zbog čega je godinama u samom vrhu liste najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Samo u prošloj godini Lidl je isplatio 8000 kn dodatka na plaću kroz novčane nagrade, uskrsnicu i božićnicu. Uz redovita povećanja plaća, razne benefite te primanja koja su iznad prosjeka u branši, Lidl je i ove godine odlučio svojim zaposlenicima zahvaliti na njihovom predanom radu novčanom nagradom u iznosu 4.000 kuna neto.

Od početka poslovanja u Hrvatskoj, Lidl sustavno na godišnjoj razini povećava plaće svojim zaposlenicima. Zadnje povećanje plaća bilo je ove godine u veljači, a osim osnovnih primanja, koja su na svim razinama iznad tržišnog prosjeka, Lidl Hrvatska svim svojim radnicima osigurava i niz drugih pogodnosti kao što su božićnica, uskrsnica, regres, novčane nagrade, sezonski dodatak, sistematske preglede, poklone za djecu.

Lidl posebnu pažnju pridaje i razvoju svojih zaposlenika. Osim kontinuiranog ulaganja u edukacije, treninge, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, Lidl svojim zaposlenicima omogućava i daljnji razvoj karijere, sukladno potrebama poslovanja. S obzirom na to da je Lidl internacionalna kompanija, zaposlenici imaju priliku preuzeti i pozicije u drugim državama. Kroz ovakvu praksu upravljanja ljudskim resursima, Lidl uistinu podiže standarde u svojoj industriji.

Širenjem svoje maloprodajne mreže Lidl kontinuirano otvara nova radna mjesta, a tijekom sezone zaposli oko 400 novih zaposlenika za koje se, sukladno poslovnim potrebama, nakon odrađene sezone otvara mogućnost stalnog zaposlenja. Uz postojećih 107 trgovina diljem Hrvatske te dva logističko-distributivna centra; Jastrebarsko i Perušić, a u izgradnji je i treći logističko-distributivni centar u Križu.

You may also read!

Rad, klimatske promjene i zdravlje

Rad, klimatske promjene i zdravlje

Siguran i zdrav rad pravo je svih radnika i temelj održivog razvoja. Više ne postoji sumnja da su posljedice

Read More...
kupci-maloprodaja-shopp

Očekivanja europskih potrošača pogoršana u lipnju

Očekivanja potrošača u EU i eurozoni pogoršana su lipnju, spustivši se blizu razine s početka pandemije covida 19, pokazali

Read More...
elektroauto

U EU-u do 2030. više od 60 milijuna električnih automobila

U Europskoj uniji će do 2030. godine na cestama biti više od 60 milijuna osobnih električnih vozila, više nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design