Lino.eu web stranica proglašena najboljom na ovogodišnjim Danima komunikacija

Lino-eu nagrada

Na ovogodišnjim Danima komunikacija, nacionalnom festivalu tržišnih komunikacija, Podravkina web stranica www.lino.eu zauzela je prvo mjesto, osvojivši MIXX nagradu u kategoriji „Website“. Nastala je u suradnji s digitalnom agencijom Web.Burza.

Inovacija je u samom temelju ove online platforme koja se sastoji od tri tematski različita weba i obraća različitim ciljnim skupinama: Lino Baby kao edukativno odredište za roditelje djece od 0-3 godine života, Lino Kids – gaming platforma za nešto stariju djecu i njihove roditelje te Čokolinologija – audiovizualna oda Čokolinu.

„Lino web stranica nastala je kao rezultat dubinskog promišljanja o ponašanju naših korisnika, njihovim željama i interesima, a inovativne tehnologije korištene u njenom stvaranju i daljnjem razvoju omogućavaju stvaranje nezaboravnog Lino iskustva. Ova nagrada potvrđuje da je inovativnost naša snažna konkurentna prednost, kako u razvoju novih proizvoda i poslovnih modela, tako i unaprjeđenju naših komunikacijskih platformi“, izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

Korištenje napredne tehnologije, zadržavajući Lino duh
Pametni filtri na katalogu proizvoda olakšavaju pronalaženje željenog asortimana, dinamična i vizualno atraktivna naslovnica weba omogućava bržu navigaciju kroz tematske cjeline, a sudjelovanje u aktivnostima na Lino webu registriranim korisnicima omogućava dobivanje nagrada te bolje pozicioniranje na rang listama.

Kvalitetu web stranice prepoznali su mnogobrojni korisnici. Njih čak 546.000 aktivno je na Lino web stranicama, što je porast od 178% u odnosu na razdoblje prije lansiranja weba. Broj mobile korisnika povećao se za 280%, dok su Lino Kids igrice i kvizovi odigrani čak 350.000 puta.

Stranica je napravljena u Responsive Web Design tehnologiji čime je omogućena potpuna prilagodba sadržaja uređaju na kojem se pregledava, bez obzira radi li se o pametnom telefonu ili računalnom monitoru.

U finale MIXX-a ušla su još dva Podravkina projekta – Podravka Facebook u kategoriji „Best Social“ te Kvikifunpedia u kategoriji „Best Branded Content“.

Pročitajte još vijesti!

viroexpo

Otvoren Viroexpo na kojem se predstavlja više od 800 izlagača

Na prostor Visoke škole u Virovitici u petak je otvoren 23. međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede Viroexpo, na

Read More...
wallstreet

Wall Street skočio više od 1 posto, prinosi pali

Na Wall Streetu su u petak cijene dionica skočile više od 1 posto, što se zahvaljuje jačanju tehnološkog sektora

Read More...
dukat

Neto dobit Dukata 40,3 milijuna kuna

Neto dobit Dukata u 2017. godini iznosila je 40,3 milijuna kuna i bila je 71,9 posto manja nego u

Read More...

Komentiraj:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja